شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
کد خبر : 2344

مجوز افزایش سرمایه کدام نمادهای بورسی صادر شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، از صبح امروز خبرهایی در خصوص افزایش سرمایه چند شرکت بورسی در وبسایت کدال منتشر شده است. یکی از مهم‌ترین آنها ثبت آگهی افزایش سرمایه فولاد پس از کش و قوس فراوان بود. بر این اساس و به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۸ دی ماه این شرکت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، از صبح امروز خبرهایی در خصوص افزایش سرمایه چند شرکت بورسی در وبسایت کدال منتشر شده است.

یکی از مهم‌ترین آنها ثبت آگهی افزایش سرمایه فولاد پس از کش و قوس فراوان بود. بر این اساس و به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۸ دی ماه این شرکت سرمایه این شرکت از مبلغ ۱۳۰ هزار میلیارد ریال به ۲۰۹ هزار میلیارد ریال افزایش یافت و از این رو سهام جایزه تخصیص داده شده به سهامداران فولاد قابل معامله خواهد بود.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان نوین (وثنو) در اطلاعیه‌ای از صدور مجوز افزایش ۱۰۰ درصدی  سرمایه خود از محل سود انباشته خود به منظور اصلاح ساختار مالی خبر داد.

شرکت کشت و صنعت جوین (جوین) نیز اعلام کرد مجوز افزایش سرمایه ۸۴۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی (۲۰۰ درصدی) این شرکت از محل سود انباشته به منظور جلوگیری از خروج وجه نقد و اصلاح ساختار مالی توسط سازمان بورس صادر شده است.

شرکت سرمایه‌گذاری کوه نور (ثنور) نیز در اطلاعیه‌ای که در پیوست آن بیانیه ثبت و گزارش توجیهی هیات مدیر وجود داشت ضمن خبر صدور مجوز افزایش ۵۰ درصدی سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی اعلام کرد در مجمع فوق‌العاده افزایش سرمایه ۲۵ درصدی نیز می‎تواند مورد تصویب قرار گیرد.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (وتوصا) دیگر شرکتی بود آگهی صدور مجوز افزایش سرمایه خود را در وبسایت کدال منتشر کرد. این افزایش سرمایه ۱۳۵ میلیارد تومانی از دو منبع سود انباشته و سایر اندوخته‌ها تامین خواهد شد و ۵۰ درصد سرمایه فعلی شرکت خواهد بود.

آخرین شرکتی که تا پیش از انتشار این خبر، از صدور مجوز افزایش سرمایه خود پرده‌برداری کرد، شرکت صنایع پمپ‌سازی ایران (تیمپی) بود که افزایش سرمایه‌ای ۳۴ درصدی را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس قوانین، انجام افزایش سرمایه حداکثر تا ۶۰ روز بعد از تاریخ صدور مجوز امکان پذیر خواهد بود و در غیر این صورت شرکت باید مجوز جدیدی را از سازمان بورس اخذ کند.

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس دوشنبه/ فروشندگان عقب نشستند، تقاضا بهبود یافت

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان