شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر : 11001

لغزش بورس به کانال 1.4 میلیون واحدی/ نوسان‌گیری حقوقی‌ها موجب ترس سهامداران شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با بیش از 2 درصد افت کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی را از دست داد. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز حدود یک درصد کاهش داشت. معاملات امروز بورس در حالی با معامله بیش از 14.6 هزار میلیارد تومان به

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با بیش از 2 درصد افت کانال یک میلیون و 500 هزار واحدی را از دست داد. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز حدود یک درصد کاهش داشت.

معاملات امروز بورس در حالی با معامله بیش از 14.6 هزار میلیارد تومان به پایان رسید که سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. معاملات امروز که با رشد چند هزار واحدی شاخص آغاز شد در ادامه با افزایش عرضه مواجه شد و در نهایت با بیش از 30 هزار واحد افت به کار خود پایان داد.

نکته مهمی که در بازار امروز وجود داشت، عرضه سنگین حقوقی‌ها بود که در ادامه روند عرضه روزهای گذشته بارها صف‌های خرید را عرضه کردند. در معاملات امروز فرابورس نیز که با بیش از یک درصد افت شاخص این بازار همراه بود، آریا، زاگرس و مارون بیشترین تاثیر منفی را داشتند. این در حالی است که خبر عرضه اولیه اپال در روز چهارشنبه نیز اثری منفی بر بورس داشت و برخی از سهامداران از حالا به منظور جمع‌آوری نقدینگی چوب حراج به سهام خود زدند.

امروز نمادهای گروه بانکی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و بعد از آن گروه خودرویی و گروه فلزات اساسی قرار داشتند. این در حالی بود که در میان نمادهای بورسی وپارس، وتجارت و خودرو بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

با افت 30 هزار واحدی امروز شاخص، به نظر می‌رسد مجددا شاخص کل برای ادامه روند صعودی خود با چالش مواجه باشد.

منبع: تجارت نیوز

بیشتر بخوانید:
خبر مهمی که احتمالا بازارها را متاثر می‌کند/ ریزش دلار چقدر جدی است؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان