شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 52565

قیمت دلار و یورو امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

قیمت دلار و یورو امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
روند نوسانات قیمت دلار و یورو امروز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در صرافی ها کاهشی بوده است .

به گزارش شهر بورس ، در روزهای اخیر با مقایسه نرخ های معامله دلار در صرافی ها شاهد کاهش قیمت این ارز پر طرفدار بودیم . در این بازار پیش بینی قیمت دلار کمی به تامل نیاز دارد.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار صرافی ملی که طی روزهای اخیر نوسانات قیمت را تجربه می‌کند، روز گذشته، ۲۷ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۱ را با اندکی کاهش نسبت به روز قبل و با نرخ ٢۵ هزار و ۵۱۳ تومان ثبت کرد و در ادامه معاملات مجددا با روندی کاهشی به نرخ ۲۵ هزار و ۴۷۹ تومان رسید.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴۷۹ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۴۶ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۵۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۸۲۹ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات دیروز کاهشی در حدود ۷۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد..

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۹۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۳۸۹ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۱۲۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۳۳ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش قیمتی نزدیک به ۳۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید :خودرو بالاخره در بورس کالا معامله شد


همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۳۶۳ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۶۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۴۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمتی در حدود ۵۰ تومان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ۹۶۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۳۱۱ برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۹ برای خرید کاهش ۶۰ تومانی قیمت خرید این اسکناس را نشان می‌دهد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 11 =

پراپ تریدینگ

کمان