شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
کد خبر : 75190

قیمت آپارتمان در چالوس

قیمت آپارتمان در چالوس
بررسی قیمت قیمت آپارتمان در چالوس ارزان‌ترین آپارتمان در این شهر بیش از 1 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش شهر بورس، بررسی قیمت آپارتمان در چالوس  نشان می‌دهد قیمت‌ها در این شهر تفاوت چندانی با کلانشهرها ندارد.

علاقه زیاد برخی از افراد به شهرهای شمالی کشور سبب شده تا برای خرید آپارتمان به آنجا مراجعه کنند. یکی از شهرهای محبوب شمال کشور چالوس نام دارد. در ارزان‌ترین حالت متقاضی خرید آپارتمان 85 متری در چالوس باید حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان تا بیش از 5 میلیارد تومان هزینه کند.

در ادامه قیمت 6 آپارتمان با متراژ 80 تا 85 متری در چالوس را بررسی خواهیم کرد؛

*آپارتمان 80 متری ساخت سال 89 در چالوس به قیمت 1 میلیارد و 450 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دوخوابه در طبقه دوم واقع شده و آسانسور، پارکینگ همچنین انباری دارد.

*آپارتمان 80 متری با عمر بنا 11 سال در چالوس با قیمت یک میلیارد و 600 میلیون تومان قابل خریداری است. این واحد دو خوابه دارای پارکینگ و انباری است و در طبقه اول قرار دارد.


بیشتر بخوانید: قیمت آپارتمان در فردیس


*آپارتمان 80 متری دیگری در چالوس یک میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در طبقه سوم واقع شده و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ، انباری و دو اتاق است.

*آپارتماین با متراژ 81 متری در چالوس نیز به قیمت 2 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این واحد دوخوابه با عمر بنا 3 سال در طبقه اول واقع شده و امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری دارد.

قیمت آپارتمان در چالوس چند؟

*آپارتمان 85 متری در چالوس با دو اتاق خواب یک میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از امکانات این واحد واقع در طبقه اول می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد.

*متقاضی خرید آپارتمان در چالوس با بودجه دو میلیارد تومان می‌تواند واحدی 85 متری دو خوابه خریداری کند. این آپارتمان ساخته شده در سال 95 در طبقه اول قرار دارد و از امکانات آن می‌توان پارکینگ و انباری را نام برد.

منبع: کاما پرس

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − 1 =

پراپ تریدینگ

کمان