شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 76724

فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

نتایج انتخابات اتاق بازرگانی مشخص شد و نام فرشته امینی نیز در بین منتخبین دیده می شود اما فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

به گزارش شهر بورس ، نتایج دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور دقایقی پیش اعلام شد و منتخبین اتاق بازرگانی اصفهان نیز مشخص شد که در این بین نام فرشته امینی مدیر عامل شرکت نورکار الکتریک نیز دیده می شود. اما فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟

فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان

فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

فرشته امینی مدیرعامل شرکت نوکار الکتریک، عضو هیئت‌مدیره و معاونت بین‌الملل شرکت گلنور

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان، رئیس شورای راهبردی مرکز کارآفرینی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان

رئیس هیئت‌مدیره شتاب‌دهنده تجارت بردار اتاق بازرگانی اصفهان

نایب‌رئیس کمیسیون اتاق بازرگانی اصفهان، راهبر طرح توسعه سازمانی تجارت جهانی (ITC) در اتاق بازرگانی اصفهان

پرورش بیش از 100 متخصص حوزه تجارت بین‌الملل در اتاق بازرگانی اصفهان، عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و آلمان و چین، ایران و عراق

عضو امور بانوان و خانواده استانداری و شورای شهر اصفهان

عضو انجمن صادرکنندگان استان اصفهان، عضو کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی اصفهان

بر اساس گزارش شهر بورس تحصیلات و افتخارات فرشته امینی به شرح زیر است؛

کارشناسی مهندسی کامپیوتر- نرم‌افزار

کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، پنج دوره صادرکننده نمونه ملی کشور

استقرار و راهبرد شرکت‌های بین‌المللی در کشورهای چین، رومانی، ترکیه، امارات و عراق

راهبر تیم مذاکرات تجاری در بیش از 20 کشور جهان (آلمان، ایتالیا، هلند، بلژیک، کانادا، فرانسه، اسپانیا، چین، هند، کره جنوبی و…)

راهبری و حضور در نمایشگاه‌های برون‌مرزی در زمینه صنعت برق و مواد غذایی


بیشتربخوانید: نتایج انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان مشخص شد


اظهار نظرات فرشته امینی در انتخابات سال 1401

به گزارش شهر بورس، فرشته امینی کاندیدای دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به اقدامات انجام‌گرفته در دوره نهم اتاق بازرگانی اشاره کرد و افزود: تشکیل زنجیره کامل از خدمات مرتبط تجارت بین‌الملل به اعضا و فعالان کسب‌وکار و انجمن صادرکنندگان حرفه‌ای، ایجاد میزهای مشــاوره تخصصی بین‌المللی در کمیســیون تجاری و واحد بازاریابی بین‌الملل به منظور در اختیار قــرار دادن داده‌ها و مطالعات لازم، تمرکز بر آموزش تخصصی موردنیاز در حوزه تجارت و مشارکت فعال در کارگروه توســعه استان از اهم اقدامات اســت.

وی گفت: پس از اجرای موفق دو دوره شتاب‌دهی اقدام به برنامه‌ریزی، طراحی و راه‌اندازی شتاب‌دهنده و تبدیل آن به شرکت شتاب‌دهنده تجارت بردار در راستای تبدیل‌شدن به بزرگ‌ترین مرجع تجارت خارجی و داخلی سراسر کشور کردیم.

امینی ادامه داد: این شتاب‌دهنده تنها برگزارکننده دوره‌های شتاب دهی سازمان جهانی تجارت در ایران یا ITC است و مجری پروژه‌های سازمان بین‌الملل در راستای تجارت بین‌الملل در ایران است. وی اضافه کرد: مرکز کارآفرینی بانوان مطالعه‌ای روی مراکز کارآفرین زنان در دنیا و مراکزی که به‌صورت تخصصی در حوزه توسعه زنان کارآفرین فعالیت می‌کنند انجام داد و با شبکه‌سازی بستر آموزش و مشاوره و توسعه مهارت‌های راهبردی را برای زنان کارآفرینی فراهم ساخت.

کاندیدای دوره دهم انتخابات اتاق بازرگانی همچنین از آموزش دسترسی به منابع مالی و سرمایه برای زنان کارآفرین خبر داد و افزود: برپایی عصرانه‌های کارآفرینی، آموزش‌های مشــترک در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری، برگزاری بیش از صد ســاعت دوره عالی مدیریت با اساتید مجرب باهدف افزایش مهارت راهبــردی و کارآفرینی در زنان از این جمله است. وی از ارائه مشــاوره از سوی کانون مشاوران و پیگیری برنامه‌هایی در راستای بین‌المللی شدن و دسترسی به اطلاعات و سرنخ‌های بین‌الملل و شبکه‌سازی مرتبط برای سال آینده خبر داد.

وی میزهای تخصصی مشاوره، کانون مشــاورین و ارائه خدمات جدید کارآفرین به بانوان، شتاب‌دهنده صادرات و آموزش بازرگانان کوچک را از خدمات جدید در اتاق نسل سوم عنوان کرد و افزود: با توجه به ضعف نظام آموزشی یکی از دغدغه‌های ما چگونگی آموزش کودکان برای ورود به بازار کار بود که در این راستا اقدام به برگزاری دوره‌های کارنو و آموزش‌های کسب‌وکار به کودکان هفت‌ساله کردیم و پس‌ازآن کودکان آموزش‌دیده وارد حوزه شتاب‌دهنده تجارت شدند.

وی گفت: شتاب‌دهنده تخصصی صادرات و تجارت در ایران در بخش بین‌الملل باهدف تربیت شرکت‌های مدیریت صادرات کار می‌کند و دوره‌های شتاب دهی با فرایند آموزشی استانداردشــده تأییدشده ITC کار می‌کند. امینی اعلام کرد: اغلب شتاب‌دهنده‌ها متمرکز بر شتاب‌دهنده ایده‌ها است.

وی ادامه داد: بنا بر آمار در دهه اخیر شاهد عدم رشد اقتصاد و رکود در ایران بودیم که بنا بر منابع رسمی میانگین رشد اقتصادی کشور کمتر از دو درصد است که از یکسو سایه سنگین تحریم و نبود امکانات آزاد تجاری با سایر کشورها و قطع سیســتم بانکی کشور و محدودیت حمل‌ونقل بین‌المللی باعث شده از فضای ایده آل در عرصه جهانی دور شــویم. وی گفت: باوجودی که استان اصفهان پنجمین استان صنعتی کشور با 9 هزار واحد فعال صنعتی است اما متأسفانه این واحدهای تولیدی اغلب با ظرفیت کمتر از 50 درصد مشغول به کار هستند که تورم دورقمی در کشور نفس صنایع را گرفته است.

فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

فرشته امینی عضو اتاق بازرگانی اصفهان کیست؟ + بیوگرافی

امینی محدودیت منابع مالی و سرمایه در گردش، محدودیت بودجه و کمبود نیروی انسانی متخصص و آشنا به ادبیات بین‌المللی را از دیگر دلیل خواند. وی تنها راه برون‌رفت از رکود اقتصادی و از شرایط کنونی را تمرکز بر بازارهای بین‌المللی دانست و افزود: برای اینکه از اقیانوس قرمز رقابت داخلی بر سر بازارهای محدود به اقیانوس آبی برون‌مرزی با بازارهای بکر و پربازده برسیم حضور در عرصه صادرات و ورود به بازارهای بین‌المللی است.

وی شتاب‌دهنده صادرات، بین‌المللی کردن کسب‌وکارها، کمک به حضور بیشتر در فضای بین‌المللی، تولید محصولات باکیفیت بین‌المللی بیرون از ایران و تأسیس دفاتر خارج از کشور از اهداف ما در دوره دهم خواهد بود.

وی همچنیــن از اهداف کاری خود در بخش بانوان گفت: تمرکز بر آموزش‌های عالی، شبکه‌سازی و افزایش مهارت‌ها برای بانوان کارآفرین، ایجاد بستر برای ورود به بازارهــای بین‌المللی برای قرار گرفتن در شــرایط تجارت خارجی بین‌المللی، توانمندسازی آن‌ها و برگزاری نت ورکینگ از دیگر اقدامات است. امینی از وجود 50 تشکل در اتاق بازرگانی خبر داد که ایجاد تنوع جنسیتی در هیئت‌مدیره تشکل‌ها خواسته اصلی ما است، ادامه داد: هر دو سال یک‌بار انتخابات هیئت‌مدیره برگزار می‌شود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 2 =

پراپ تریدینگ

کمان