شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 12531

عملکرد هفتگی سبد سهام عدالت / ارزش سهام عدالت نصف شد!

به گزارش شهر بورس، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت ۹/۹ میلیون تومان بود اما در جریان معاملات مثبت روزهای ابتدایی بازار سهام ارزش سهام عدالت رشد کرد و در روز دو شنبه به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید، ارزش سهام عدالت در روز سع‌شنبه به ۱۰/۵ میلیون

به گزارش شهر بورس، با شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سهام عدالت ۹/۹ میلیون تومان بود اما در جریان معاملات مثبت روزهای ابتدایی بازار سهام ارزش سهام عدالت رشد کرد و در روز دو شنبه به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید، ارزش سهام عدالت در روز سع‌شنبه به ۱۰/۵ میلیون بازگشت و دیگر تغییر خاصی نداشت.

ارزش ۱۰/۵ میلیون تومانی سهام عدالت در حالیست که ارزش این سبد در دوره قبل از اصلاح حدود ۲۱ میلیون تومان بوده است.

نصف شدن ارزش سهام عدالت در شرایطی رخ داده که فروش این سبد در بازار سهام متوقف شده و دارندگان سهام عدالت فقط شاهد تماشای ریزش ارزش دارایی خود هستند.

علاوه بر این در روزهای گذشته اخباری مبنی بر اعطای کارت اعتباری به اندازه مبلغ سهام عدالت منتشر شد اما هنوز خبری از کارت اعتباری برای سهامداران عدالت نیست.

با این وجود و طبق وعده قبلی متولیان قرار بود بهمن ماه ۳۰ درصد سوم سهام عدالت هم آزادسازی شود اما رییس جدید سازمان بورس گفته که آزادسازی ۳۰ درصد سوم سهام عدالت فعلا در دستور کار نیست.

سهام عدالت با در نظر گرفتن افزایش سرمایه نمادهایی چون فملی، شتران و … محاسبه می‌شود اما این افزایش سرمایه‌ها هنوز اعمال نشده است و اگر این افزایش سرمایه‌ها اعمال نشود ارزش سهام عدالت کمتر از ۹ میلیون تومان خواهد بود.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان