شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 75145

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

عملکرد خوب وتجارت در صورت های مالی مشهود است

عملکرد خوب وتجارت در صورت های مالی مشهود است
مریدسادات گفت: اگر صورت‌های مالی بانک تجارت را ارزیابی کنیم متوجه می‌شویم که خوب عمل کرده و کلیات بازار علی الخصوص سهام بانکی هم جامانده است.

حسین مرید سادات در گفت‌وگو با شهر بورس با اشاره به آینده بازار سرمایه عنوان کرد: به آینده بازار سرمایه امیدوار هستم زیرا این بازار جامانده ترین بازار است و به شخصه یک برگه سهم هم در این قیمت‌ها نخواهم فروخت.

وی در ارزیابی گروه‌های بانکی در بازار سرمایه ابراز داشت: متاسفانه چندین ماه است که گروه‌های بانکی مورد اقبال بازار نیست و این موضوع هم بسیار عجیب است، به عنوان مثال بانک ملت دلاری‌ترین سهم گروه بانکی بوده اما عجیب است که گروه بانکی بعد از به بن بست رسیدن مذاکرات برجام به گوشه‌ای از بازار تبعید شد و هنوز هم اقبالی ندارد.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم گروه بانکی جزء صنایع باقیمانده باشد و یقین دارم کف‌های تکنیکالی این گروه جای بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

مریدسادات با اشاره به وضعیت سهام وتجارت گفت: اگر صورت‌های مالی بانک تجارت را ارزیابی کنیم متوجه می‌شویم که خوب عمل کرده و کلیات بازار علی الخصوص سهام بانکی هم جامانده است اما این سهام‌ها فروشنده دارند و سهمی هم که فروشنده داشته باشد، حال و روز خوبی نخواهد داشت. امیدوارم به زودی این سهام خالی از فروشنده شود.

 

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 6 =

پراپ تریدینگ

کمان