شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر : 13794

عملکرد بورس در اولین روز کاری سال ۱۴۰۰

به گزارش شهر بورس، بازار سهام سال ۱۴۰۰ را با یک تحرک نسبتا خوب آغاز کرد. شاخص هم‌زون در ابتدای معاملات مثبت اما شاخص کل منفی بود. با گذشت زمان از آغاز معاملات امروز ( هفتم فروردین) تعداد نمادهای مثبت افزایش یافت و رفته رفته شاخص کل بهبود یافت. تعداد نمادهای مثبت در بورس به

به گزارش شهر بورس، بازار سهام سال ۱۴۰۰ را با یک تحرک نسبتا خوب آغاز کرد. شاخص هم‌زون در ابتدای معاملات مثبت اما شاخص کل منفی بود. با گذشت زمان از آغاز معاملات امروز ( هفتم فروردین) تعداد نمادهای مثبت افزایش یافت و رفته رفته شاخص کل بهبود یافت.

تعداد نمادهای مثبت در بورس به ۱۴۰ نماد رسید و این عملکرد با توجه به شرایط اسفند ۹۹ عملکرد مثبتی است. اما با وجود دامنه نوسان نامتقارن همچنان تعداد نمادهای قفل در صف فروش زیاد بودند و باید دید در ادامه روند بازار در سال ۱۴۰۰ این نمادها چه واکنش‌هایی نشان می‌دهند.

شاخص بازار در پایان معاملات امروز با افزایش یک هزار و ۸۰۰ واحدی به کانال یک میلیون و ۳۰۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با افزایش دو هزار واحدی تحرک خوبی را ثبت کرد.

نمادهای بزرگی همچون فارش و فملی در بازار امروز روند منفی و نمادهایی همچون شتران و خودرو با افزایش حجم تقاضا همراه بودند و تاثیر مثبتی در بازار داشتند.

منبع: تجارت‌نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان