شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 9590

عملکرد بورس امروز 11 آبان 99/ چرا بورس نزولی شد؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز حدود دو درصد ریزش کرد و کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را از دست داد. از نگاه فعالان بازار سهام، عوامل زیادی از جمله کاهش قیمت ارز و ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه باعث

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز حدود دو درصد ریزش کرد و کانال یک میلیون و 300 هزار واحد را از دست داد.

از نگاه فعالان بازار سهام، عوامل زیادی از جمله کاهش قیمت ارز و ممنوعیت نوسان‌گیری روزانه باعث ریزش شاخص کل بازار سهام شدند، زیرا کسانی که دیروز در کف قیمتی سهم‌ خریداری کرده بودند می‌خواستند امروز با شروع بازار نوسان‌گیری کنند و به همین خاطر حجم عرضه در بازار سهام زیاد شد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، ارزش معاملات بورس 4009 میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس 1827 میلیارد تومان بوده است و همچنین گروه خودرو، بانک‌ ها و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معاملات 584 میلیارد تومان، 439 میلیارد تومان و 423 میلیارد تومان برترین صنایع هستند که بیشترین حجم معاملات را داشته‌اند.

در جریان معاملات امروز بازار سهام در مواردی صف‌های فروش بازار سهام جمع شد و سهم‌های مانند وبصادر، خساپا، فولاد و فملی حمایت شدند و صف‌های فروش آنها جمع شد اما به روند بازار سهام به سیر نزولی خود ادامه داد و دوباره عرضه در بازار بیشتر شد.

روند بازار سهام با وجود مثبت شدن دیروز شاخص کل بازار سهام تغییر نکرده و در ادامه روند نزولی دیروز امروز نیز عرضه در بازار سهام زیاد شد و به نظر می‌رسد روند نزولی بازار سهام ادامه دارد و نوسان‌های مثبت حاکی از شروع روند صعودی بازار سهام نیست.

بیشتر بخوانید؛
عرضه‌های ناگهانی با شروع معاملات بازار سهام/ شاخص بورس صعودی نماند

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان