شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 8053

عقب گرد بورس از کنترل خارج شد/ حقوقی‌ها حمایت می‌کنند؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت کلی بازار سرمایه، بیان کرد: وقتی بازار از رفتار منطقی دور می‌شود پیش‌بینی بازار مشکل می‌شود، نشانه قوی از برگشت روند قبلی در معاملات نمی‌بینم و بی‌اعتمادی و ترس در صف‌های فروش بازار کاملا مشهود است. وی افزود: به لحاظ بنیادین قیمت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت کلی بازار سرمایه، بیان کرد: وقتی بازار از رفتار منطقی دور می‌شود پیش‌بینی بازار مشکل می‌شود، نشانه قوی از برگشت روند قبلی در معاملات نمی‌بینم و بی‌اعتمادی و ترس در صف‌های فروش بازار کاملا مشهود است.

وی افزود: به لحاظ بنیادین قیمت سهم‌ها واقعا به منطقه جذابی رسیده است ولی اینکه سهامداران چه زمانی تصمیم به خرید بگیرند اصلا مشخص نیست.

این کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ریزش دستوری بازار افزود:  ریزش‌های اولیه بازار سهام با هدف کنترل دستوری بود اما بعد از ایجاد ترس و بی‌اعتمادی دیگر قادر به کنترل این ریزش‌ها نبودند.

رضایتی در رابطه با حمایت حقوقی‌ها گفت: منابع در بازار سهام کاهش پیدا کرده است و قدرت حقوقی‌ها برای حمایت کم شده، همچنین قدرت خرید حقوقی قادر به جمع کردن جو بی‌اعتماد بازار نیست، پس نمی‌شود از حقوقی‌ها انتظار حمایت داشت.

در شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل با ریزش بیش از ۲ درصدی همراه شد و همچنین اکثر سهم‌های بنیادین بازار، امروز قرمزپوش شده اند.

بیشتر بخوانید:
علت ریزش بورس/ شاخص تا کجا عقب‌نشینی می‌کند؟
احضار رئیس سازمان بورس به مجلس
قرمزپوشی یک‌دست بازار سهام/ کاهش ۶۰ درصدی ارزش معاملات

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان