شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 81037

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه در گفت‌وگو با شهر بورس:

طرح های جدید هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه به بازار سرمایه می آیند

طرح های جدید هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه به بازار سرمایه می آیند
محمد عابدی نژاد مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با تشریح آخرین فعالیت‌های این شرکت، گفت: طرح های جدید هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه به بازار سرمایه می آیند.

محمد عابدی نژاد در گفت‌وگو با شهر بورس درباره فعالیت‌های شرکت سرمایه ‌گذاری مس سرچشمه اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه یکی از هلدینگ‌های موفقی است که در چند سال گذشته فعالیت کرده است. با رویکرد جدید و با قراردادهایی که با شرکت ملی مس ایران بسته‌ایم طی ۳۶ ماه پروژه‌های معدنی با ارزش یک میلیارد دلار در استان کرمان و آذربایجان‌شرقی افتتاح خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حوزه اکتشافات با ایجاد معاونت تخصصی اعلام آمادگی کردیم تا با بخش خصوصی و دارندگان پروانه اکتشاف و بهره برداری به منظور تکمیل فرآیند اکتشاف و احداث واحد فرآوری، شریک شویم. قطعا راغب هستیم تا این قراردادها سه جزئی باشد که جزو سوم هم در بازار سرمایه عرضه و مردم در آن شریک شوند.


بیشتر بخوانید:مس برای مردم آذربایجان موضوع اولویت داری است


مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه تصریح کرد: عرضه در بازار سرمایه به شفافیت و ماندگاری سیستم کمک شایانی خواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی در این خصوص که این فرآیند چقدر طول خواهد کشید، گفت: ما اعلام آمادگی کرده‌ایم و خودمان هم پیگیر ماجرا هستیم. اولین موردی که اتفاق بیافتد قطعا اعلام می‌کنیم. البته بازار سرمایه و مردم را نباید همراه اکتشاف کرد چون این موضوع ریسک پذیر است بلکه در حوزه مجوزها این اتفاق باید رخ دهد.

عابدی نژاد درمورد شرکت‌ها و محصولات دانش بنیان گفت: با بررسی ۲۵ پارک فناوری به دنبال محصولی هستیم که تولید پایلوت انجام شده اما توان مالی برای تجاری سازی ندارند. بر این اساس ۱۵۰۰ طرح را بررسی و ۲۰ طرحی که در حوزه پایین دستی صنایع مس هستند تایید اولیه را دریافت کرده‌اند و بعد از تایید در کمیته ارزیابی آماده عرضه آنها در بازار سرمایه هستیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − هفده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان