شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
کد خبر : 3476

بورس هفته را چگونه آغاز می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۲۴ خرداد، تقاضا در اکثر گروه‌های صنعت بیشتر از عرضه بوده و به نظر می‌رسد امروز نیز بورس شروعی پرقدرت به همراه صف‌های خرید را به ثبت برساند. در فرایند سفارش‌گیری بازار سهام امروز، دو نماد خساپا و وپارس در حالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز شنبه ۲۴ خرداد، تقاضا در اکثر گروه‌های صنعت بیشتر از عرضه بوده و به نظر می‌رسد امروز نیز بورس شروعی پرقدرت به همراه صف‌های خرید را به ثبت برساند.

در فرایند سفارش‌گیری بازار سهام امروز، دو نماد خساپا و وپارس در حالی با صف‌های خرید میلیاردی همراه هستند که در طرف عرضه تنه خصدرا و چکارن صف فروش سنگین تشکیل داده‌اند.

همچنین امروز قرار است که اصلاحات موردنظر سازمان بورس در خصوص تغییراتی در ریزساختارهای سامانه معاملاتی اعمال شود که مهمترین آن تغییر در حجم سفارش و نوسان قیمت سهام است.

بیشتر بخوانید:
بزرگ ترین افت تاریخ بورس رقم خورد/ رکوردزنی منفی شاخص کل
چرا بورس منفی شد؟/ شاخص بورس منفی می‌ماند یا نه؟
سقوط ۶۱ هزار واحدی شاخص کل در روز خونین بورس تهران

بازار در حالی از دقایقی دیگر معاملات خود را آغاز می‌کند که پیش از شروع بازار، نمادهای سصوفی، دامین، شپارس، دعبید، پارس و شپترو به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف امروز متوقف هستند.

این در حالی است که بر اساس نظرسنجی تجارت‌نیوز از کارشناسان بورسی، تمامی تحلیلگران معتقدند این هفته بازار روندی صعودی را به ثبت خواهد رساند. هفته گذشته نیز شاخص کل رشدی ۱۲ درصدی را به ثبت رسانده و وارد کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی شده بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 5 =

پراپ تریدینگ

کمان