شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۹:۵۴
کد خبر : 3959

صعود ۳۳ هزار واحدی بورس به لطف نمادهای شاخص‌ساز

در معاملات امروز فرابورس نیز سه نماد شگویا، ذوب و کگهر تاثیرگذارترین نمادها در معاملات ۱۶ هزار میلیاردی این بازار به حساب می‌آمدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۳۳ هزار واحدی به مدد نمادهای شاخص‌سازی نمادهای فارس، فولاد و فملی همچنان در مدار صعود قرار دارد. اما با گذشت زمان، اندکی بر فشار عرضه افزوده شده و از میزان رشد شاخص کاسته می‌شود.

در ۴۰ دقیقه نخست معاملات روز یکشنبه، بیش از ۵۳۲۰هزار معامله انجام گرفت که طی آن ۳ میلیارد و ۲۷ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار میلیارد ریال معامله شد. به جز نمادهای فلزی و شاخص‌ساز، شستا، کگل و وبملت نیز نمادهای تاثیرگذار دیگر بر شاخص کل بورس بودند.

در معاملات امروز فرابورس نیز سه نماد شگویا، ذوب و کگهر تاثیرگذارترین نمادها در معاملات ۱۶ هزار میلیاردی این بازار به حساب می‌آمدند.

در جریان معاملات امروز گروه‌های خودرویی، بانکی و فلزات اساسی با تقاضای بسیاری مواجه هستند و بسیاری از نمادهایی که روز گذشته با صف خرید سنگین به کار خود خاتمه دادند امروز با ریزش صف خرید مواجه شده اکنون در محدوده مثبت قابل خرید هستند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که اختلال در کارگزاری‌های مختلف اگر چه کمتر از روز گذشته شده ولی هنوز بسیاری از کاربران کارگزاری‌ها از این موضوع شکایت دارند.

روز گذشته شاخص کل بیش از ۴۶ هزار واحد رشد کرد ولی پیش‌بینی می‌شود امروز رشد شاخص اندکی کمتر از روز گذشته باشد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان