شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۵۴
کد خبر : 11505

شستا بالاخره سبزپوش شد / آیا شاخص کل مثبت می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس باز هم شروعی منفی داشت و در 20 دقیقه ابتدایی بازار افتی 0.5 درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که شاخص کل‌ هم‌وزن همانند روزهای معاملاتی اخیر روندی صعودی را به ثبت رسانده است. در دقایق ابتدایی

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس باز هم شروعی منفی داشت و در 20 دقیقه ابتدایی بازار افتی 0.5 درصدی را به ثبت رساند. این در حالی است که شاخص کل‌ هم‌وزن همانند روزهای معاملاتی اخیر روندی صعودی را به ثبت رسانده است.

در دقایق ابتدایی معاملات امروز بورس روند معاملات به نحوی بوده که تقریبا صف فروش سنگینی در هیچ کدام از نمادها دیده نمی‌شود ولی اکثر نمادهای شاخص‌ساز در محدوده منفی در حال معامله هستند. ارزش معاملات در این مدت نیز بالغ بر یکهزار میلیارد تومان بوده که نسبت به معاملات اول وقت روز گذشته اندکی کمتر بوده است.

فولاد و خودرو تاثیرگذارترین نمادهای منفی و فخاس، سخاس و خپارس تاثیرگذارترین نمادهای مثبت بر شاخص کل بورس هستند. این در حالی است که در گروه خودرویی، خپارس بر خلاف دیگر همتایان خود روندی مثبت داشته و با صف خرید همراه است. با این حال جو مثبتی که در یکی دو هفته گذشته در گروه دارویی وجود داشته، امروز در حال شکستن است و بسیاری از نمادهای گروه دارویی وارد محدوده منفی شده‌اند.

همچنین نماد شستا که اخیرا همواره در محدوده منفی معامله می‌شد در حال حاضر در محدوده مثبت تابلو در حال معامله است. باید دید آیا در ادامه معاملات امروز، سبزپوشی شستا روند معاملات دیگر سهام شاخص‌ساز را مثبت می‌کند یا خیر.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید:
«ظن دستکاری قیمت» داستان جدید بازار سرمایه؛ سازمان بورس شفاف‌سازی کند

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان