شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر : 26918

شروع منفی بورس در آخرین روز هفته

شروع منفی بورس در آخرین روز هفته

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با عقب‌نشینی ۱۴۰۰ واحدی مواجه شد. شاخص هم‌وزن اما در محدوده مثبت است و بیش از ۰٫۶ درصد رشد داشته است.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با عقب‌نشینی ۱۴۰۰ واحدی مواجه شد. افت شاخص در حالی رخ داده که روز گذشته بورس بازدهی دو درصدی داشت.

با وجود منفی بودن شاخص کل، شاخص هم‌وزن در محدوده مثبت است و بیش از ۰٫۶ درصد رشد داشته است. در یک ساعت ابتدایی بازار، نمادهای شاخص‌سازی چون فارس، فولاد و فملی در محدوده منفی معامله می‌شوند و روی هم بیش از ۳۰۰۰ واحد تاثیر منفی بر شاخص گذاشته‌اند.

در میان نمادهای مثبت، اخابر، کگل و همراه بیشترین تاثیر مثبت را داشته‌اند. گروه مخابرات و رایانه در این هفته عملکرد مثبتی داشتند و بازدهی خوبی به سهامدارانشان دادند.

با این حال ارزش معاملات نسبت به روز گذشته کمتر ثبت شده است. در یک ساعت ابتدایی ارزش معاملات کمتر از ۳٫۵ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه روز قبل افت اندکی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بورس امروز چه می‌شود؟

با وجود این تحرکات، امروز هم دو صندوق دولتی پالایشی و دارا یکم بیشترین ارزش معاملات را داشتند و هر کدام بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طی یک ساعت معامله شدند. معاملات این دو نماد هر دو در محدوده منفی اما نزدیک به صفر تابلو انجام می‌شود. شستا هم دیگر نمادی است که در محدوده منفی معاملات سنگینی دارد.

با توجه به اینکه امروز آخرین روز معاملاتی هفته به حساب می‌آید، احتمالا شاهد معاملات متعادل‌تری نسبت به روزهای گذشته باشیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 6 =

پراپ تریدینگ

کمان