شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر : 3320

شروع طوفانی بورس در ابتدای هفته

شاخص کل بازار سرمایه در انتهای معاملات امروز موفق شد با رشد ۳٫۹۲ درصدی، ۴۰ هزار و ۳۲۲ واحد به ارتفاع خود اضافه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه در انتهای معاملات امروز موفق شد با رشد ۳٫۹۲ درصدی، ۴۰ هزار و ۳۲۲ واحد به ارتفاع خود اضافه کند و به سطح یک میلیون و ۶۸ هزار و ۸۶۰ واحد برسد.

شاخص کل هم وزن نیز که آخرین روز معاملاتی هفته گذشته را با رشد ۹ هزار واحدی به پایان برد، رشد خود را در پی معاملات امروز به ۱۰ هزار و ۳۷۳ واحد رساند و با بازدهی مثبت ۳٫۱۴ درصدی موفق شد فاصله خود با کانال ۳۵۰ هزار واحدی را کمتر کند.

اگرچه کارشناسان برترین گروه‌های صنعت این هفته را گروه‌های پتروشیمی، پالایشی و فلزات اساسی عنوان کردند اما برای اولین روز از معاملات سه گروه خودرو، بانک و غذایی به جز قند توانستند این جایگاه را تصاحب کنند.

سه نماد فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۳۰۱۶، ۲۴۵۲ و ۱۹۹۰ واحد بیشترین تاثیر را در ثبت رکورد امروز شاخص داشتند، در کنار آنها شستا، کگل وبملت و اخابر هر کدام تاثیر مثبت بالای ۱۱۰۰ واحد را به ثبت رساندند.

تعداد معاملات امروز نیز به یک میلیون و ۱۱۴ معامله رسید که طی آن ۹ میلیارد و ۳۱۷ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۷٫۷ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در نتیجه ارزش بازار به ۴۰۰۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − ده =

پراپ تریدینگ

کمان