شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹
کد خبر : 76094

شرط جدید واگذاری معادن زغال سنگ در استان خراسان جنوبی

شرط جدید واگذاری معادن زغال سنگ در استان خراسان جنوبی
آیین بهره برداری از باتری‌های ۳ و ۴ شرکت کک طبس ظهر امروز، سه شنبه، ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ همزمان با دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش شهر بورس، مدیرعامل شرکت کک طبس در ابتدای برنامه گزارشی از عملکرد مالی و عملیاتی ۱۰ ماهه ۱۴۰۱ ارائه داد و به ضرورت عمل به شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال‌آفرین که از سوی مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۱ اعلام شده، اشاره کرد.

وی اظهار داشت: وضعیت تولید محصول کک در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰، رشد ۷۰ و ۴۵ درصدی داشته است. شرکت کک طبس در راستای افزایش ظرفیت تولید این محصول در کشور و کمک به پیشبرد اهداف صنایع وابسته به کک علی الخصوص صنایع فولاد کشور در دی ماه سال جاری موفق به تولید ۱۱ هزار تن کک شده است که این دستاورد را به کارکنان این مجموعه تبریک می‌گوییم.

علی نصیری بازاریابی هدفمند را یکی دیگر از موفقیت‌های این شرکت دانست و گفت: وضعیت فروش در کک طبس هم عدد خوبی را نشان می‌دهد و نسبت به سال ۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب، ۳۰۰ و ۴۱ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت کک طبس ضمن یادآوری رکورد شکنی این شرکت تامین زغال گفت: این شرکت موفق به ثبت رکورد فروش در دی ماه ۱۴۰۱ شد و توانست فروش ۲۷ هزار تن در یک ماه را ثبت کند.

 

در ادامه دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از متخصصین جوان و بادانش و استفاده حداکثری از نیرو‌های بومی منطقه ضمن تشکر از نیرو‌ها و مدیران مجموعه کک طبس اظهار کرد: حضور نیرو‌های متخصص و توانمند و بومی در این مجموعه باعث شده که این اتفاق مهم و ویژه رقم بخورد.

وی با اشاره به آمادگی هلدینگ «ومعادن» برای سرمایه گذاری در بخش معادن زغال در منطقه طبس گفت: توسعه پایدار در طبس با تامین خوراک و تشکیل زنجیره تولید به دست می‌آید. مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات حرکت رو به جلو صنایع کشور در استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر را عامل محرک صنایع در پیشرفت دانست و بیان کرد: إن شاء الله سال آینده بتوانیم دو باتری باقی مانده ۵ و ۶ را فعال کنیم. ما برای تولید برق از بخار کارخانه کک طبس نیز برنامه داریم

سعد محمدی بیان کرد: در کک طبس به دنبال این هستیم که سرمایه گذاری اقتصادی، فنی و با کیفیت داشته باشیم تا به واحدی قابل اعتماد و غرور آفرین در کشور تبدیل شود.

وی در پایان از مسئولان محلی، مدیران، مهندسان و به ویژه کارگران زحمت کش کک طبس تشکر کرد.

در ادامه محمد جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی گزارشی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دولت در منطقه خراسان جنوبی ارائه و بیان کرد: در پی درخواست مدیرعامل کک طبس برای تامین زغال مصرفی کارخانه شرط واگذاری معادن زغال سنگ در استان تامین قسمتی از خوراک کک طبس خواهد بود و این امر باید به عنوان یک تصمیم قطعی توسط مدیران استان اجرایی شود.

شرکت کک طبس از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات «ومعادن» با دارا بودن ۵۱ درصد از سهام آن به عنوان سهام دار اصلی این شرکت محسوب میشود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان