شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 70019

شرایط شرکت در طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک چیست؟

شرایط شرکت در طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک چیست؟
تعداد طرح‌های خرید اقساطی خودرو کم نیست، حال این سوال پیش می آید که طرح جدید خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک چه تفاوتی با طرح‌های دیگر دارد؟

به گزارش شهر بورس، تعداد طرح‌های خرید اقساطی خودرو کم نیست و یک جستجوی ساده در گوگل این موضوع را اثبات می‌کند. شاید با خواندن این تیتر این سؤال به ذهن شما برسد که طرح جدید خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک چه تفاوتی با طرح‌های دیگر دارد؟

طرحی که همراه مکانیک به‌تازگی به خدمات خود افزوده، شامل خرید قسطی خودروهای نو و دست‌دوم کارشناسی شده است. بزرگ‌ترین مزیت این طرح جدید این است که تمامی خودروهای موجود در آن از نظر ایمنی تضمین‌شده هستند و قیمت‌گذاری آن‌ها نیز با توجه وضعیت فنی و بدنه‌شان انجام شده است. در ادامه، با شرایط و مزایای طرح جدید خرید قسطی خودرو همراه مکانیک آشنا می‌شوید.

همراه مکانیک نامی آشنا برای علاقه‌مندان به حوزه خودرو است که از سال 92 در این زمینه فعالیت می‌کند. و به جز فروش نقد و اقساطی خودروی کارشناسی شده، مرجعی معتبر برای اطلاع از قیمت روز خودرو نیز محسوب می‌شود و در کنار آن، با مراجعه به مجله خودروی این سایت، می‌توانید به اطلاعات کاملی در مورد خودروهای موجود در بازار دست پیدا کنید.

شرایط شرکت در طرح اقساطی خرید خودرو همراه مکانیک چیست؟

شاید با شنیدن عبارت «طرح خرید اقساطی» فکر کنید که طرح خرید اقساطی همراه مکانیک هم همانند بسیاری از طرح‌های خرید اقساطی خودرو پیچیده است و برای خرید خودرو به این روش، باید هفت‌خان رستم را رد کنید یا کارمند دولت و … باشید. اما همراه مکانیک سعی کرده تا جای ممکن شرایط طرح خرید اقساطی خود را آسان کند تا افرادی بیشتری بتوانند با شرایط و بودجه‌های متفاوت در آن شرکت کنند. در ادامه با شرایط شرکت در این طرح آشنا می‌شوید:

کدام خودروها را می‌توانید قسطی بخرید؟

تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین خودرو همراه مکانیک را می‌توانید قسطی بخرید؛ یعنی فرقی نمی‌کند که خودروی موردنظر شما داخلی باشد یا خارجی، حتی نو و کارکرده بودن آن هم مهم نیست. تمامی خودروهای موجود در این نمایشگاه به‌صورت کامل از نظر فنی و بدنه کارشناسی شده‌اند. در صورتی‌که روی هر آگهی خودرو کلیک کنید، صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که گزارش کارشناسی کامل خودرو به همراه مشخصات فنی، عکس‌ها، محل بازدید و … در آن درج شده است.

همچنین اگر خودرویی در نمایشگاه همراه مکانیک موجود نباشد و شرایط بالا را داشته باشد، می‌توانید از همراه مکانیک بخواهید که شرایط خرید قسطی آن را برای شما فراهم کند.

مبلغ پیش‌پرداخت و وام چقدر است؟

برای شرکت در این طرح، باید حداقل 50 درصد قیمت خودرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید. می‌توانید مابقی مبلغ خودرو را از همراه مکانیک وام بگیرید و اقساط آن را طی 6 تا 36 ماهه بپردازید. مبلغ تسهیلات خودرو بستگی به قیمت خودروی مدنظر شما دارد و سقف آن 2 میلیارد تومان است.

خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک به چه مدارکی نیاز دارد؟

در طرح‌های فروش اقساطی خودرو، مهم‌ترین دغدغه خریدار تأمین ضامن است. در طرح جدید فروش اقساطی خودرو در همراه مکانیک، برای خرید خودروهایی که قیمت آن‌ها زیر مقدار مشخصی باشد، نیازی به معرفی ضامن ندارید. در صورت داشتن بودجه لازم برای پیش‌پرداخت و اقساط، تنها به مدارک زیر برای شرکت در این طرح نیاز دارید:
• مدارک شناسایی مثل کارت ملی و شناسنامه
• چک صیادی
• فیش حقوقی یا جواز کسب
• گردش حساب شش‌ماهه
• سند مالکیت یا اجاره‌نامه محل سکونت

تحویل خودرو در طرح خرید اقساطی همراه مکانیک چقدر طول می‌کشد؟

همان‌طور که گفتیم در طرح فروش اقساطی خودروی همراه مکانیک شما برای پرداخت 50 درصد باقیمانده مبلغ خودرو، تسهیلات دریافت می‌کنید. دریافت تسهیلات از همراه مکانیک به این معنی نیست که همانند دریافت وام خودرو از بانک، باید مدت زیادی منتظر بمانید یا مراحل پیچیده‌ای را طی کنید.

پس از تکمیل مدارک و انجام اعتبارسنجی، تأمین سرمایه لازم برای خرید اقساطی خودرو فوراً آغاز می‌شود. کل این فرایند تأمین سرمایه، بین 1 تا 3 روز طول می‌کشد و پس از آن، در کمتر از 24 ساعت مالک خودرو می‌شوید؛ یعنی برخلاف برخی طرح‌های خرید لیزینگی، در طرح خرید اقساطی خودروی همراه مکانیک سند شش‌دانگ خودرو از همان ابتدا به نام خودتان می‌خورد. نکته‌ای که لازم است بدانید این است که سند خودرو تا تمام شدن قسط‌ها در رهن باقی می‌ماند.


بیشتربخوانید: شرایط جدید فروش دناپلاس و پژو 207i در بورس کالا


طرح اقساطی خرید خودرو همراه مکانیک چه مزایایی دارد؟

طبیعتاً خرید هر کالایی به‌صورت اقساطی، مشمول پرداخت سود می‌شود؛ اما یکی از بهترین مزایای خرید اقساطی خودرو با استفاده از طرح جدید همراه مکانیک این است که با وجود پرداخت سود، بازهم خرید خودرو برایتان به‌صرفه خواهد بود؛ چون‌که شیب افزایش قیمت خودرو در ماه‌های اخیر از قبل هم تندتر شده و بسیار بعید است که در آینده شاهد کاهش آن‌چنانی در قیمت خودرو باشیم.

سایر مزایای طرح جدید خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک را در ادامه می‌خوانید:
• خرید قسطی خودروی کارشناسی شده با ضمانت بدنه 7 روزه تا سقف 850 میلیون تومان
• صداقت و شفافیت در قیمت‌گذاری خودروها (با در نظر گرفتن شرایط فنی و بدنه)
• دریافت تسهیلات خودرو تا سقف 2 میلیارد تومان در یک تا 3 روز
• تحویل خودرو در کمتر 24 ساعت
• به نام خوردن سند از همان ابتدای کار
• تنفس 2 تا 3 ماهه بین واریز پیش‌پرداخت و اولین قسط
• عدم نیاز به ضامن
• به‌صرفه بودن خرید خودرو در مقایسه با خرید لیزینگی و طرح‌های اقساطی دیگر
• در امان ماندن از تورم و حفظ ارزش پول
• امکان خرید قسطی خودروی نو، دست‌دوم، داخلی و خارجی
• امکان خرید اقساطی خودرویی که خودتان پیدا کرده‌اید
• مشاوره تخصصی برای انتخاب خودروی مناسب با بودجه و انتظارات شما

با خیال راحت از همراه مکانیک خودرو قسطی بخرید

همراه مکانیک تمامی مجوزهای لازم برای خرید نقد و اقساطی خودروهای نو و کارکرده را دارد و با معتبرترین شرکت‌های لیزینگ خودرو همکاری می‌کند. می‌توانید استعلام اعتبار این شرکت‌ها را از سایت بانک مرکزی بگیرید و با خیال راحت از همراه مکانیک خودروی قسطی بخرید. در کنار ثبت سند شش‌دانگ به نام شما از ابتدای کار، صداقت و شفافیت در اعلام وضعیت فنی و بدنه خودرو و تضمین کارشناسی آن‌ها، خیال شما را از بابت خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک بیشتر راحت می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان