شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 2264

شاخص بورس در آستانه فتح قله ۶۰۰ هزار واحدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۶میلیارد و ۷۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵ هزار و ۸۷۹میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۱۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۳هزار و ۷۱۱واحدی در ارتفاع ۵۹۷هزار و ۹۴واحد قرار گرفت. بیشترین اثر مثبت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۶میلیارد و ۷۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵ هزار و ۸۷۹میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۱۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۳هزار و ۷۱۱واحدی در ارتفاع ۵۹۷هزار و ۹۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران، بانک ملت و بورس کالای ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۶۵۴واحد، کل (هموزن) ۴۴۹۹واحد، قیمت (هموزن) ۲۹۹۳واحد، آزاد شناور ۱۴۶۸۶واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب ۹۶۲۴ و ۲۹۴۱۲واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۵۲۲۳میلیون ورقه به‌ارزش ۴۸۱۶میلیارد تومان در ۶۸۷هزار نوبت، آیفکس ۱۷۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۷۷۲۷واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:
حداکثر افزایش قیمت دارو ۱۵ درصد است/ تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی به داروهای خاص
سهم بیش از ۸۰ درصدی بنگاه‌های وابسته به صندوق بازنشستگی در بورس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 18 =

پراپ تریدینگ

کمان