شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶
کد خبر : 50067

سکه در مرز 13 میلیون تومانی قرار گرفت

سکه در مرز 13 میلیون تومانی قرار گرفت
با ادامه ی روند صعودی سکه تا حدود 270 هزار تومان به مرز 13 میلیون تومانی رسید.

به گزارش شهر بورس، قیمت طلا امروز سه‌شنبه، کاهش یافت زیرا دلار آمریکا با توجه به چشم‌انداز افزایش تحریم‌های روسیه و افزایش بیشتر نرخ بهره توسط فدرال رزرو برای مهار تورم ثابت ماند و سکه در مرز 13 میلیون تومانی قرار گرفت!

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح به وقت شرقی، با ۶.۴۰ درصد کاهش به ۱۹۲۷ دلار و ۸۰ سنت رسید و روز گذشته این فلز گرانبها با ۱۹۱۷ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.


بیشتر بخوانید: طلای جهانی در مسیر نزولی


در بازار معاملات آتی آمریکا نیز بهای هر اونس طلا در همین ساعت، با ۰.۳۳ درصد کاهش به ۱۹۲۷ دلار و ۸۰ سنت رسید و روز گذشته با ۱۹۱۸ دلار و ۵۰ سنت معامله شد.

زمان خرید سکه

به نقل از رویترز، با افزایش مذاکرات درباره تحریم‌های بیشتر علیه مسکو، شاخص دلار پس از سه جلسه افزایش متوالی بدون تغییر باقی ماند. دلار قوی تر باعث می‌شود طلا برای دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

بازدهی خزانه‌داری دو ساله ایالات‌متحده به بالاترین سطح خود از اوایل سال ۲۰۱۹ رسید و بازدهی ۱۰ ساله بالاتر رفت. بازدهی بالاتر هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را افزایش می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، قیمت نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۴.۴۸ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با تغییرات اندکی در ۹۸۶.۰۶ دلار معامله شد و پالادیوم ۰.۷ درصد افزایش یافت و به ۲۲۸۹ دلار و ۶۸ سنت رسید.

منبع:تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 3 =

پراپ تریدینگ

کمان