شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
کد خبر : 69951

سکه ارزان می شود؟

سکه ارزان می شود؟
با تداوم عرضه ربع‌سکه در بورس کالا، روند کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا از هفته گذشته آغاز شد. آیا این روند ادامه دارد و سکه ارزان می شود؟

به گزارش شهر بورس، نادر بذرافشان ضمن تاکید بر ادامه روند کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا، اعلام کرد: با توجه به مدیریت بانک مرکزی در ادامه عرضه ربع‌سکه‌ها در بورس کالا در اولین روز از هفته (امروز/شنبه) که ۱۸۱۲ قطعه به قیمت میانگین هشت میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد، روند کاهشی و ثبات قیمت‌ها را در بازار سکه و طلا  شاهد بوده‌ایم. حال این سوال پیش می آید که، آیا روند کاهشی قیمت ها در بازار سکه و طلا ادامه دارد؟ سکه ارزان می شود؟

سکه ارزان می شود؟

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تاکید کرد: با ادامه این روند و رویکرد مدیریتی بانک مرکزی و عرضه بصورت منظم، امیداور هستیم که طی روزهای آینده روند نزولی قیمت‌ها و ایجاد ثبات در بازار ایجاد شود.


بیشتربخوانید: پیش بینی قیمت سکه و طلا 9 بهمن 1401


بهای سکه ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافت

وی در رابطه با تغییرات قیمت‌ها در بازار نخستین روز از هفته جاری (امروز)، نسبت به آخرین معاملات بازار هفته گذشته، گفت: هر قطعه سکه تمام طرح جدید با ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت ۲۳  میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با ۴۰۰ هزار تومان ریزش ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار امروز معامله شد. نیم سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون تومان و ربع سکه با ۳۵۰ هزار تومان کاهش هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است. سکه‌های گرمی نیز با ۱۵۰ هزار تومان افت بها چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دادوستد شده است.

بذرافشان ادامه داد: هر مثقال طلای ۱۷ عیار با ۲۰۰ هزار تومان کاهش هشت میلیون و ۹۷۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار دو میلیون و ۷۷ هزار تومان معامله شده است. طلای ۱۸ عیار به‌ازای هر گرم، ۴۳ هزار تومان ارزان‌تر شده است. در حال حاضر حباب سکهدر محدوده سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که هنسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، حدوداً ۲۰۰ هزار تومان تخلیه شده است.

منبع: اقتصادآنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =

پراپ تریدینگ

کمان