شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۵
کد خبر : 70634

سهمیه های آزمون استخدامی شرکت نفت 1402 مشخص شد

سهمیه های آزمون استخدامی شرکت نفت 1402 مشخص شد
سهمیه های آزمون استخدامی شرکت نفت 1402 اعلام شد. داوطلبان واجد شرایط سهمیه ایثارگری باید برای ثبت نام شروط لازم را دارا باشند.

به گزارش شهر بورس، با توجه به قانون تکریم خانواده شهدا و ایثارگران کلیه دستگاه های دولتی موظف اند در حین برگزاری آزمون های استخدامی ظرفیتی را به پذیرش افراد یاد شده اختصاص دهند. در آزمون استخدام شرکت نفت که در اردیبهشت سال 1402 برگزار می شود نیز خانواده شهدا و ایثارگران نیز دارای سهمیه هایی خواهند بود اما استفاده از این سهمیه منوط به دارا بودن شرایط استخدام شرکت نفت و نیز شرایط ویژه استفاده از سهمیه ایثارگری می باشد.

انواع سهمیه ها و امتیازات قابل قبول در آزمون استخدامی شرکت نفت 1402

برای قبولی در آزمون استخدامی شرکت نفت سه دسته امتیاز برای داوطلبان قابل اعمال است؛ دسته اول امتیازات مربوط به سهمیه های ایثارگری ، دسته دوم امتیازات مربوط به سوابق خدمت در صنعت نفت و سهمیه مناطق  و دسته سوم که در تایرخ آزمون های استخدامی شرکت نفت و سایر آزمون های استخدامی بی سابقه بوده است جذب 3 درصد از کارکان از میان معلولین برای عنوان های شغلی ای که امکان سازش با محدودیت های معولان را داشته باشد.

سهمیه های ایثار گری و معلولین مرتبط به ظرفیت پذیرش می باشند؛ مثلا 25 درصد افراد استخدامی از بین ایثارگران 25 درصد می باشد. امتیازات مربوط به سابقه کار و مناطق خدمت به نمره کل آزمون کتبی یا مصاحبه اضافه خواهند شد و تضمین خاصی برای استخدام نیروها از بین این افراد وجود ندارد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 11 =

محمد دوشنبه , 29 اسفند 1401 - 0:05

سلام امتیاز ایثا گر ی و جا نباز 25 درصد و دوسال هفت ماه اسارت با مدار ک مهندس نرم آبزار کامپیوتر دارم می توانم درازمون استان هر مزگان شرکت کنم

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان