شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 46574
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سهام بنیادی قابلیت رشد 30 درصدی دارند/ نگران هفته آینده نیستم بسته هستند

یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با شهر بورس:

سهام بنیادی قابلیت رشد 30 درصدی دارند/ نگران هفته آینده نیستم

سهام بنیادی قابلیت رشد 30 درصدی دارند/ نگران هفته آینده نیستم

نیما نائینیان، کارشناس بازار سرمایه گفت: در ابتدای معاملات چهارشنبه هفته گذشته بازار شروع سبزی داشت، اما در ادامه فشار فروش بیشتر شد. من نگران هفته آینده نیستم و بازار می‌تواند سه یا چهار روز مثبت را به ثبت برساند.

نیما نائینیان در گفت وگو با شهر بورس، درباره وضعیت بازار سرمایه، اظهار داشت: اصلاحیه های بودجه به از بین رفتن یکی از ابهامات بازار کمک زیادی کرد و پس از آن نیز مصوبات ده گانه توسط وزیر اقتصاد منتشر شد. همچنین گزارش های 9 ماهه شرکت ها در بسیاری از صنایع گزارش های بسیار خوب و مثبتی به حساب می آیند. از طرفی دیگر، قیمت های جهانی نیز صعودی هستند.

وی افزود: بازار سرمایه این روزها جان تازه ای گرفته، اما تا زمانی که ارزش معاملات در حوالی 6، 7 هزار میلیارد تومان تثبیت نشود و حجم معاملات نیز به 6، 7 میلیارد برگه سهم نرسد، نمی توان توقع رشد شارپی از بازار را داشته باشیم. با این حال، سهام بنیادی می توانند از همین حوالی، حداقل 30 درصد رشد کنند. حمایتی هم که حقوقی ها از بازار داشتند، در این روند صعودی تاثیرگذار بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که «بورس در هفته آینده چه می شود؟» گفت: در ابتدای معاملات چهارشنبه هفته گذشته بازار شروع سبزی داشت، اما در ادامه فشار فروش بیشتر شد. با این حال، مخصوصاً در نمادهای کوچک و متوسط در ساعت پایانی معاملات خریداران نقش آفرینی کردند. من نگران هفته آینده نیستم و بازار می‌تواند سه یا چهار روز مثبت را به ثبت برساند.

نائینیان ادامه داد: وضعیت بازار بد نیست و اتفاق بدی برای سهم‌ها رخ نداده است. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال، روند صعودی در بازار حکم‌فرما بوده و نمادهای شاخص‌ساز نزدیک به 30 درصد رشد داشته باشند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان