شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر : 2902

سقوط 30 هزار واحدی شاخص در آغاز هفته

سقوط 30 هزار واحدی شاخص در آغاز هفته

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه که چهارشنبه گذشته را نیز با ریزش به پایان رسانده بود همچنان در روند نزولی خود باقی ماند و در معاملات امروز نیز ریزش حدود 30 هزار واحدی را تجربه کرد و به این ترتیب با ثبت 2.97 درصد بازدهی منفی به زیر یک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، شاخص کل بازار سرمایه که چهارشنبه گذشته را نیز با ریزش به پایان رسانده بود همچنان در روند نزولی خود باقی ماند و در معاملات امروز نیز ریزش حدود 30 هزار واحدی را تجربه کرد و به این ترتیب با ثبت 2.97 درصد بازدهی منفی به زیر یک میلیون واحد بازگشت.

شاخص کل هم وزن نیز در معاملات امروز روندی مشابه روند شاخص کل داشت و با 5 هزار و 890 واحد افت معادل 1.86 درصد به 310 هزار و 164 واحد سقوط کرد. این قرمزپوشی تنها محدود به بازار نقدی بورس نبود بلکه بازار فرابورس را نیز تحت تاثیر قرار داد.

در معاملات امروز تمامی نمادهای تاثیرگذار در شاخص به غیر از خودرو منفی بودند که در میان آنها سه نماد فولاد، فارس و فملی به ترتیب با ۳۲۱۲، ۲۴۸۱ و ۲۰۲۶ واحد بیشترین سهم را در ریزش شاخص داشتند.

تعداد معاملات امروز نیز به 855 هزار و 841 رسید که طی آن، ۵ میلیارد و 880 میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۶٫۴ هزار میلیارد تومان خریدوفروش شد. بدین ترتیب ارزش بازار که طی هفته گذشته به ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان نزدیک شده بود در جریان معاملات اخیر از این رقم فاصله گرفته و به 3706 هزار میلیارد تومان عقبگرد کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان