شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر : 80120

سامانه معاملاتی IBTRADER کارگزاری تمدن رونمایی شد

سامانه معاملاتی IBTRADER کارگزاری تمدن رونمایی شد
معرفی سامانه معاملاتی جدید در بورس ایران، IBTRADER کارگزاری تمدن رونمایی شد.

به گزارش شهر بورس، ماهیت پویا و در حال توسعه‌ی بازارها و خدمات مالی، بانک توسعه صادرات را برآن داشت که در جهت ایجاد انسجام بیشتر برای ارائه‌ی خدمات بازار سرمایه با همکاری تامین سرمایه تمدن و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در این گروه مالی ساختاری پویا و قابل ارتقا به منظور ارائه‌ی خدمات مالی مورد نیاز در بازار سرمایه ارائه دهد.

به این منظور و با استفاده از تجارب ارزشمند موجود در جریان تاسیس و مدیریت بیش از 20 ساله‌ی کارگزاری بانک توسعه صادرات، این ساختار جدید را بر پایه‌‌ی اصالت و قدمت پیشینه‌ی موجود بنا نهاد و کارگزاری تمدن به عرصه‌ی بازارهای مالی معرفی شد.

کارگزاری تمدن با معرفی پلتفرم معاملاتی هوشمند خود با نام iBtrader، دستیار تحلیلی به روز و قابل ارتقایی در اختیار مشتریان خود قرارداده است و علاوه بر آن با تقویت تیم پشتیبانی خود تلاش دارد تا فضایی امن و قابل اطمینان را برای مشتریان خود در زمان‌های معاملاتی و پس از آن فراهم آورد. اطمینان خاطر مشتریان و تلاش برای به روز بودن خدمات ارائه شده در بازارهای مالی مهم‌ترین هدفی است که سیاست‌های کلان کارگزاری تمدن را تعیین می‌کند

کارگزاری تمدن همواره در تلاش است که تنوع خدمات و پشتیبانی خود را به گونه‌ای توسعه دهد که پاسخگوی طیف وسیعی از مشتریان حقیقی، حقوقی و همچنین خرد و کلان باشد. به این منظور واحد تحقیق و توسعه‌ی کارگزاری تمدن همواره در تلاش است که نیازهای سطوح مختلف مشتریان را شناسایی و در راستای تامین این نیازها گام‌های موثر را تعریف و عملی کند.


شرایط دریافت وام بدون ضامن بانک صادرات اعلام شد


در راستای قدردانی از همراهی مشتریان، کارگزاری تمدن به تازگی از باشگاه مشتریان خود رو نمایی کرده است. سازو کار باشگاه مشتریان مبتنی بر کسب امتیاز متناسب با فعالیت معاملاتی بوده و مشتریان می توانند با استفاده از این امتیازات به بسته های مختلف اعم از جوایز، تخفیف ها، اعتبار معاملاتی و سایر بسته های تشویقی دسترسی داشته باشند.

درنهایت کارگزاری تمدن با پتانسیل ارزشمندی که از نظر وجود متخصصان بازار سرمایه، تیم تحلیلی، مشاوران تامین سرمایه تمدن، مجموعه‌ی صندوق‌های سرمایه‌گذاری iBshop و آکادمی آموزشی iBacademy غنی شده است، مرجع کامل و رو به رشدی برای رفع نیازهای متنوع سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه شده است.

مدیران و کارمندان مجموعه کارگزاری تمدن در تلاشند که ابعاد مختلف ارائه‌ی خدمات خود را به طور مدون و متناوب بررسی و بهبود بخشند و در عرصه‌ی پهناور و عمیق بازار سرمایه در میان کارگزاران برتر به فعالیت خود ادامه دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

پراپ تریدینگ

کمان