شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۲۴
کد خبر : 75887

ساماندهی ورودی شرق تبریز با بهره برداری از مسیرگشایی پنج کیلومتری جاده تهران

ساماندهی ورودی شرق تبریز با بهره برداری از مسیرگشایی پنج کیلومتری جاده تهران
مسیر جاده تهران مهم‌ترین ورودی تبریز محسوب می‌شود که با بهره‌برداری باند کندرو جنوبی می توانند در ساماندهی ورودی شرق شهر نقش مهمی ایفا کنند.

به گزارش شهر بورس، یعقوب هوشیار گفت: در مسیرگشایی باند کندرو جنوبی جاده تهران تملک  ۱۱ پلاک باقی مانده و در شش ماهه اول سال آینده این پروژه قابل بهره برداری خواهد بود.

 وی افزود: مسیرگشایی باندکندروی جنوبی جاده تهران به عنوان یکی از پروژه‌های مهم عمرانی شرق تبریز در اولویت برنامه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ است.

 به گفته هوشیار، ۱۹ هزار و ۵۷۳ مترمربع املاک در مسیر این پروژه قرار داشت که تملک بخش وسیعی از آنها انجام شده و تملک ۱۱ پلاک ثبتی باقی مانده است.


بیشتربخوانید: طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان تامین نیروی شهرداری تبریز اجرا شد


 شهردار تبریز با اشاره به جزئیات این پروژه یادآور شد: این پروژه به طول ۵ کیلومتر و عرض ۸ متر طراحی شده و نقش مهمی در تغییر مبلمان شرق شهر خواهد داشت. با تکمیل این پروژه هماننند باند کندروی شمالی جاده تهران شاهد رونق اقتصادی و حضور برندهای مشهور تجاری و اقتصادی  کشور در ورودی شرق تبریز خواهیم بود.

مسیر جاده تهران مهم‌ترین ورودی تبریز محسوب می‌شود که شهرداری منطقه ۵ با بهره‌برداری باند کندرو جنوبی می تواند در ساماندهی ورودی شرق شهر نقش مهمی ایفا کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان