شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹
کد خبر : 2203

خیز شاخص برای فتح ارتفاع ۵۵۰ هزار واحد؛

رکورد نوبت‌های معاملات بورس شکسته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در جریان دادوستدهای دیروز بازار سرمایه تعداد ۸میلیارد و ۸۵۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶۰۰۸میلیارد تومان در ۱۱۴۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۳هزار و ۱۳۲واحدی در ارتفاع ۵۳۲هزار و ۵۲۶واحد قرار گرفت. بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در جریان دادوستدهای دیروز بازار سرمایه تعداد ۸میلیارد و ۸۵۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶۰۰۸میلیارد تومان در ۱۱۴۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۳هزار و ۱۳۲واحدی در ارتفاع ۵۳۲هزار و ۵۲۶واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، گروه مپنا و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعبارس و معدنی املاح ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۳۴۹۹واحد، کل (هموزن) ۵۲۸۷واحد، قیمت (هموزن) ۳۵۱۷واحد، آزاد شناور ۲۰۰۰۵واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب ۹۴۸۶ و ۲۶۹۷۴واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳۳۰۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳۰۶۲میلیارد تومان در ۷۴۹هزار نوبت، آیفکس ۱۵۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۷۰۱۸واحد قرار گرفت.

منبع: تسنیم

بیشتر بخوانید:
ارزش دارا یکم چقدر است؟ / زیان ۵ درصدی سهامداران اولین ETF دولتی
ساز ناکوک اطلاع‌رسانی بورس را به هم ریخت/ بی‌برنامگی دولت، مردم را سرکار گذاشت
عرضه صندوق دارا دوم رسماً متنفی شد/ دارا سوم آذرماه می‌آید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان