شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر : 4124

رکورد حجم و ارزش معاملات بورس شکسته شد

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو و گسترش نفت و گاز پارسیان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 14میلیارد و 57میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 20هزار و 678میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 321هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 8هزار و 464واحدی در ارتفاع یک میلیون و 621هزار و 367واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو و گسترش نفت و گاز پارسیان شد و در مقابل شرکت‌های بانک ملت، تویعه معادن و فلزات و فولاد خوزستان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 4میلیارد و 423میلیون ورقه به‌ارزش 7هزار و 614میلیارد تومان در یک میلیون و 45 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 12 واحد افت کرد و در ارتفاع 16 هزار و 687 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، بیمه پاسارگاد و بانک دی بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان