شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 4029

رکوردشکنی شاخص بورس طی معاملات امروز/ جهش ۶۵ هزار واحد شاخص کل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، رکوردشکنی شاخص بورس ادامه دارد و شاخص کل بازار سرمایه پس از اصلاح ۱۰ هزار واحدی روز گذشته در معاملات امروز رکورد رشد را شکست و با افزایش ۶۴ هزار و ۹۱۱ واحدی به سطح یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۸۵۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، رکوردشکنی شاخص بورس ادامه دارد و شاخص کل بازار سرمایه پس از اصلاح ۱۰ هزار واحدی روز گذشته در معاملات امروز رکورد رشد را شکست و با افزایش ۶۴ هزار و ۹۱۱ واحدی به سطح یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۸۵۰ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۱۸ هزار و ۲۸۸ واحدی معادل ۴٫۲۱ درصد به پله ۴۵۳ هزار و ۴۰ واحد رسید.

رشد ۴٫۳۸ درصدی امروز شاخص کل به مدد نمادهای فارس، فولاد، فملی و شستا محقق شد؛ همچنین فلزات اساسی، بانک‌ها و غذایی به جز قند نیز برترین صنعت‌های امروز را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید:
ترمز شاخص کل کشیده شد

در پایان معاملات امروز بیش از یک میلیون و ۱۵۹ هزار معامله در بورس انجام شد که در نتیجه آن ۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۰٫۳ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که ارزش بازار به ۵۷۲۴ هزار میلیارد تومان رسید.

رکوردشکنی شاخص بورس در حالی اتفاق افتاد که در پایان معاملات امروز بیش از یک میلیون و ۱۵۹ هزار معامله در بورس انجام شد که در نتیجه آن ۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۱۰٫۳ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که ارزش بازار به ۵۷۲۴ هزار میلیارد تومان رسید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان