شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
کد خبر : 51641

روز کم رمق در بازار ارز

روز کم رمق در بازار ارز
با توجه به نیمه تعطیلی امروز (پنجشنبه) بازار ارز روز کم رمقی دارد و معاملات در این بازار کاهش یافته است.

به گزارش شهر بورس، با توجه به نیمه تعطیلی اکثر بازارها در روز پنجشنبه و تعطیلی روزهای اخیر، امروز روز کم رمق در بازار ارز به حساب می آید.

بر اساس گزارش اکوایران ، در روزهای نیمه تعطیل بازار ارز، معامله گران درباره انتظارات تورمی حرف می زنند معامله گران نسبت به گرانی برخی اقلام غذایی مانند ماکارونی و ..اشاره های معناداری دارند.

امروز به احتمال زیاد، فضای بازار ارز نیمه تعطیل خواهد بود. معامله گران در بازار پشت خطی فعالیت زیادی نداشته اند واحتمال می رود که برنامه اصلی خرید و فروش های خود را به روز شنبه موکول کرده باشند.

در چنین فضایی، دشوار به نظر می رسد که در روز جاری دلار نوسان معناداری را به ثبت برساند. با این حال، بازارساز در نبود نوسان گیران می تواند عرضه ارز خود را بالا ببرد و حداقل به طور موقت قیمت دلار را به زیر مرز 28 هزار تومان برگرداند. محدود معاملات در فضای غیررسمی نشان می داد که بازیگران خرد حاضر بوده اند روی مرز 28 هزار تومانی اقدام به فروش دلار کنند. این در حالی بود که روز دوشنبه فضای بازار متفاوت بود و معامله گران در محدوده های بالاتری قیمت فروش خود را تعیین می کردند.


بیشتر بخوانید:با ارزش ترین های بورس رونمایی شدند/ سهامداران فارس، فولاد و فملی بخوانند


بخشی از بازارهای همسایه در ایام عید فطر تعطیل هستند و این مساله نیز زمینه ساز کاهش تقاضای حواله ای می شود، امری که می تواند در کاهش نوسان افزایشی حواله درهم اثر بگذارد. پایین ماندن احتمالی نوسان درهم دیگرعاملی است که بازار را تا حدی در معاملات پشت خطی تعطیلات آرام نگه داشت.

با این حال، برخی از فعالان باور دارند که احتمال شروع دوباره مذاکره هسته ای، بازار را آرام تر کرده است ولی با آغاز رسمی بازار، معامله گران بیشتر به افزایش انتظارات تورمی پاسخ خواهند داد. حتی در گروه ها و صحبت های معامله گران نیز نسبت به گرانی برخی اقلام غذایی مانند ماکارونی و ..اشاره های معناداری می شد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − شانزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان