شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر : 75743

روز مهندس روز پاسداشت خودباوری و اخلاق حرفه ای است

روز مهندس روز پاسداشت خودباوری و اخلاق حرفه ای است
مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن در سخنان خود در مراسم گرامیداشت روزمهندس گفت: روز مهندس روز پاسداشت خودباوری، خلاقیت و اخلاق حرفه ای است.

به گزارش شهر بورس، محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اینکه مهندسین فوق العاده موفق، هرگز آسان موفق نشدند گفت: تار و پود مهندسی  با اخلاق حرفه ای گره خورده و همانطور که هر ساختمان مستحکم نیاز به پی مستحکمی دارد ، حرفه مهندسی نیز با کار گروهی مستحکم می‌شود.

سرپرست سابق سازمان نظام مهندسی کشور در ادامه گفت: هیچ گاه با یک فکر نمی‌توان ساختمان‌هایی خلق کرد که در تاریخ ماندگار باشد و همین‌طور استحکام، تنها رکن اصلی ساختمان نیست بلکه، ساختمان بجز استحکام، برای ساکنین خود باید آرامش را هم به بار آورد و این آرامش نیازمند استفاده از فناوری و دانش روز دنیا می‌باشد و از لازمه‌های مهندس نیز، به روز بودن برای پاسخگویی به چالش‌های روز است.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن گفت : تمام آثار ماندگار در تاریخ توسط جمعی از مهندسین طراحی و ساخته شده و این مهم، میسر نمی‌شود بلکه با ارتباط موثر بین مهندسین و داشتن مهارت های ارتباطی و بدین جهت، ساختمان‌های یک شهر ، مانند شناسنامه و هویت آن شهر هستند و مهندسان برای تعریف آن ها از اِلمان های مختلفی استفاده کرده اند.


بیشتربخوانید: خبر مهم برای متقاضیان مسکن ملی


جواهری با اشاره به استفاده از اِلمان های فرهنگی و تاریخی گفت توجه به جزئیات و ترکیبات استفاده شده در هر ساختمان از نظر روانشناختی و جامعه شناسی می تواند آثارمختلفی بر مردم آن منطقه داشته باشد.

ایشان در پایان از خدمات مهندسین توانمند در ساخت پروژه‌های ماندگار شرکت‌های تابعه گروه سرمایه گذاری در سراسر کشور تقدیر نمود.

گفتنی است مراسم گرامیداشت روزمهندس  با حضور سرپرست بانک مسکن ، پرفسور هرمز فامیلی و جمعی از مدیران گروه سرمایه گذاری مسکن از سراسر کشور بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های انبوه ساز کشور برگزار شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + نه =

پراپ تریدینگ

کمان