شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر : 8091

روحانی: مسئولان بورس از سرمایه‌های مردم مراقبت کنند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت بر حفظ سرمایه مردم در بورس توسط مسئولان بورس تاکید کرد. رییس جمهوری درباره وضعیت بورس کشور گفت: اینکه شرکت‌های بورسی و صنعتی ما در مرداد امسال نسبت به مرداد پارسال ۲.۸ رشد دارند، نشانگر این است ملت در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت بر حفظ سرمایه مردم در بورس توسط مسئولان بورس تاکید کرد.

رییس جمهوری درباره وضعیت بورس کشور گفت: اینکه شرکت‌های بورسی و صنعتی ما در مرداد امسال نسبت به مرداد پارسال ۲.۸ رشد دارند، نشانگر این است ملت در مسیر جهش تولید قرار دارد و دشمنان ما شکست خورده‌اند ولو اینکه در تبلیغات خود یک سری کانال درست کردند که ذات این کانال علیه منافع و استقلال ایران ساخته شد. اسم آن هم کانا های ضد ایرانی است. هر روز می‌خواهند با یک بهانه ای به یک نگرانی دامن بزنند و مسئله ای که پیش آمده را بزرگ نشان داده و التهاب آفرینی کنند و آرامش را از مردم بگیرند که همیشه هم مفتضح می‌شوند و ملت ایران در همه زمینه‌ها به آنان پاسخ محکم می‌دهد.

وی با بیان اینکه بورس فراز و نشیب دارد و نباید کوتاه مدت به آن نگاه کرد، اظهار داشت: تاکید ما به مسئولان بورس این است از سرمایه مردم مراقبت کنند. از همه تریبون‌دارها می خواهم مردم را یاری کنند و اجازه ندهیم اگر فضایی به وجود آمده آن فضا را دچار مشکل و سختی کنیم.

بیشتر بخوانید:
اولین سیگنال بورس روز چهارشنبه/ پیش‌گشایش بازار سهام چطور بود؟
واکنش بورس به اظهارات همتی چیست؟
جزئیات عرضه اولیه «کیا» و «ثامید»

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان