شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر : 3318

روایت مردم از قرعه‌کشی خودرو/ اتفاقات عجیب همچنان رخ می‌دهد!

نزدیک به ۵٫۵ میلیون نفر برای قرعه‌کشی خودروسازان ثبت‌نام کرده‌اند و امروز ایران خودرو ۱۵ هزار خودرو را به قید قرعه فروخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، نزدیک به ۵٫۵ میلیون نفر برای قرعه‌کشی خودروسازان ثبت‌نام کرده‌اند و امروز ایران خودرو ۱۵ هزار خودرو را به قید قرعه فروخت. این خودروساز گفته است  ۴۵هزار خودروی دیگر را فردا عرضه می‌کند و همزمان با آن سایپا هم برای ۳۰ هزار خودرو قرعه می‌کشد.

تعدادی از مشتریان دو خودروساز اما، همچنان از شیوه تازه پیش‌فروش خودرو رضایت ندارند و می‌گویند که برخی نمایندگی‌ها به شرط گرفتن مبالغ کلان وعده داده داده‌اند که بدون قرعه‌کشی خودرو تحویل می‌دهند. برخی دیگر، از خانواده‌هایی می‌گویند که با کارت ملی تمام اعضای خانواده ثبت‌نام انجام داده‌اند.

تعدادی دیگر هم گزارش داده‌اند که با اعلام اسامی برنده‌شدگان لاتاری، آنها بلافاصله حواله‌های خودرو برای فروش آگهی خواهند کرد. بخشی دیگر از مشتریان خودروسازان هم به نحوه اجرای این طرح انتقاد کرده‌اند و مثلا مدت زمان واریز پول را ناکافی می‌دانند.

عده‌ای هم اعتقاد دارند که شروط خودروسازان برای جلوگیری از دلالی حواله‌های خودرو یا خودروهای پیش‌فروش، قبل از این هم وجود داشته است اما خریداران با ترفندهای خاص و به شیوه وکالتی خودروهای کارخانه‌ای را با سود گزاف فروخته‌اند.

در ادامه تعدادی از نظرات مخاطبان در فضای مجازی آورده شده است:

– «کاش مدت زمان پرداخت وجه از ۴۸ ساعت بیشتر بود. چون افراد برای تامین پول خودرو ناچارند برخی دارایی‌هایشون مثل طلا را بفروشند که زمان‌بر است. با این شیوه، خودرو فقط نصیب پولدارهایی می‌شود که پول نقد و آماده دارند»

– «اتفاقا بایدکل پول اولش می‌‎گرفتن که الکی ثبت نام نکنن و یه سری از این دراه کاسبی نکنن. یارو ثبت نام کرده می‌گه به نامم در امد ۱۵ میلیون می‌فروشم.»

– « آدم می‌شناسم کارت ملی ده نفر رو گرفته و به نام همه ثبت‌نام کرده. شرط هم گذاشته در صورتی که اسم‌شون در بیاد به هرکدوم ۴ میلیون تومان می‌ده و بقیه ش سود خودشه»

– « یکی از همکارای من رفته بود به یکی از نمایندگی‌ها برا مشاوره بابت شرکت در قرعه‌کشی، بهش گفته بودن اگه میخای بدون قرعه‌کشی اسمت دربیاد ۵میلیون بده ما برات ثبت نام کنیم. حتما اسمت در میاد .»

– «وقتی می‌خوان شکر و گوشت یخ زده بدن فقط سرپرست خانواره که حق کسی َضایع نشه ولی ماشین که می‌دن سرپرست خانوار کیلویی چند»

– «جناب آقای وزیر صنعت اگه می‌خواهید خودرو به مصرف‌کننده واقعی برسد باید شرط هر خانواده ایرانی یک خودرو را اعمال کنید که فقط هر خانواده یک خودرو پلاک فعال داشته باشد و اکر کسی در یک خانواده پلاک فعال هم داشته باشد نتواند ثبت‌نام کند نه اینکه پدر خودرو دارد باز برای پسرش و دخترش و خانمش هم ثبت نام می‌کند. نباید اینطور باشد.»

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =

پراپ تریدینگ

کمان