شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 4631

رشد ۷۱ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در پایان معاملات بازار سهام شاخص کل با رشدی ۷۱ هزار و ۴۸۴ واحدی (۴٫۱ درصدی) و عبور از ابرکانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی در قله یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۸۳۸ واحدی آرام گرفت. این در حالی بود که در پایان بازار رشد شاخص

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در پایان معاملات بازار سهام شاخص کل با رشدی ۷۱ هزار و ۴۸۴ واحدی (۴٫۱ درصدی) و عبور از ابرکانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی در قله یک میلیون و ۸۱۲ هزار و ۸۳۸ واحدی آرام گرفت.

این در حالی بود که در پایان بازار رشد شاخص کل هم‌وزن نیز ۳٫۱ درصد به ثبت رسید.

در جریان معاملات امروز تعداد معاملات نسبت به روز گذشته با ۶ درصد افزایش به یک میلیون ۷۶۹ هزار معامله رسید که در این میان بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۶ میلیون سهم معامله شدند. ارزش معاملات امروز نیز با رشد ۲۵ درصدی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان شد.

بیشتر بخوانید:
شاخص کل بورس تهران بر بام یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد

سه نماد کگل، فولاد و فارس به ترتیب با ۸۰۰۵، ۵۶۰۸ و ۵۱۹۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. این در حالی بود که در معاملات فرابورس نیز سه نماد مارون، صبا و شگویا تاثیرگذارترین نمادها بودند.

امروز در حالی معاملات بورس با رشد ۷۱ هزار واحدی به پایان رسید که برای مدتی معاملات برخی نمادهای بزرگ و تاثیرگذار نظیر شستا و شپنا به دلیل کاهش فشار بر سامانه معاملاتی متوقف شده بود.

بیشتر بخوانید:
بورس فردا چه می‌شود؟

رکورد جدید برای ارزش معاملات

همچنین در پایان معاملات امروز سه گروه فلزات اساسی، بانکها و مواد شیمایی به ترتیب با ۲۹، ۲۰٫۸ و ۱۵ هزار میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند.

در میان نمادهای بورسی نیز بیشترین ارزش معاملات به فولاد، فملی و شپنا تعلق داشت.

همچنین خودرو، وبصادر و وتجارت بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید:
مهاجرت به سیستم معاملات ملی در دستور کار سازمان بورس

در جریان معاملات امروز همچنین سه نماد وخارزم، خوساز و کگل بازگشایی شدند که رشد قیمتی آنها بیش از ۲۰ درصد بود.

معاملات روز یکشنبه بازار سهام در حالی به پایان رسید که در دقایق پایانی معاملات شاهد فشار عرضه در بسیاری از نمادهای کوچک بازار بودیم به طوری که صف‌های خرید عرضه شده و بسیاری از معاملات در محدوده منفی انجام شد. موضوعی که می‌تواند شروع بازار فردا را تحت تاثیر قرار دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + بیست =

پراپ تریدینگ

کمان