شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
کد خبر : 9995

رشد شاخص بورس چقدر پایدار است؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، توقف فروش سهام عدالت، تثبیت قیمت دلار بالای 25 هزار تومان و افزایش قیمت‌های جهانی از دلایل بهتر شدن معاملات بازار سهام هستند. اما رشد شاخص کل بازار سهام چقدر پایدار است؟ محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با معاملات امروز بازار سهام گفت: معاملات امروز بازار سهام

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، توقف فروش سهام عدالت، تثبیت قیمت دلار بالای 25 هزار تومان و افزایش قیمت‌های جهانی از دلایل بهتر شدن معاملات بازار سهام هستند. اما رشد شاخص کل بازار سهام چقدر پایدار است؟

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با معاملات امروز بازار سهام گفت: معاملات امروز بازار سهام نشان از بازگشت نسبی اعتماد حقیقی‌ها به بازار سهام دارد و همچنین ارزش معاملات خرد بازار سهام در یک ساعت ابتدایی معاملات به اندازه معاملات خرد یک روز معاملاتی کامل از هفته گذشته است که نشان از بهبود روند بازار سهام دارد.

این کارشناس در رابطه با اینکه روند صعودی شاخص تا کی پایدار است گفت: هنوز ترس در بازار سهام وجود دارد و برای پایدار ماندن روند صعودی باید تا اخر هفته روند معاملات متعادل و رو به مثبت باشد تا اعتماد کامل به بازار سهام بازگردد. فعلا نمی‌توان از پایدار بودن رشد بازار سهام مطمئن بود و روند معاملات روزهای آینده را باید مد نظر قرار داد.

منبع: تجارت‌نیوز

‌‌

آخرین اخبار بازار سرمایه را در پیج اینستاگرامی شهربورس دنبال کنید

بیشتر بخوانید:
نوسان منفی به مثبت بورس / افزایش تقاضا در نمادهای خودرویی
قیمت انواع خودرو امروز ۲۶ آبان ۹۹ / ارزان‌ترین خودرو چقدر قیمت دارد؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 16 =

پراپ تریدینگ

کمان