شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 80321

دوباره نماد کنتورسازی به بورس باز می گردد

دوباره نماد کنتورسازی به بورس باز می گردد
عاملی گفت: شرکت کنتورسازی در هر حال حاضر یک ریال بدهی کارگری ندارد و همه معوقات مزدی کارگران تسویه شده است.

به گزارش شهر بورس، مدیرعامل شرکت کنتورسازی در خصوص برنامه های آتی و پیشرفت این شرکت توضیحاتی را ارائه داده است.

عاملی (مدیرعامل کنتورسازی ایران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با رونق دوباره‌ی این شرکت گفت: مسیر احیای مجدد کنتورسازی ایران از شهریورماه ۱۴۰۰ آغاز شد و خوشبختانه در این مدت، یازده محصول جدید کنتور را آماده و به بازار عرضه کردیم. در مناقصات وزارت نیرو شرکت کردیم و ضمن اخذ تاییدیه‌های لازم از شرکت توانیر، در تعداد معتنابهی از این مناقصات برنده شدیم.

مالیات کدام کسب و کارها صفر می شود؟

او افزود: سنوات کارگران قدیمی برای پنج سال توقف تولید در شرکت، کامل تسویه شد؛ در عین حال، در سال ۱۴۰۰ دستمزد معوق، حقوق و سنوات کارگران شاغل شرکت کامل پرداخت شد. زمانی که در شهریور ۱۴۰۰ آغاز به فعالیت مجدد کردیم، فقط ۱۷ نفر کارگر داشتیم اما خوشبختانه امروز تعداد کارگران شاغل به ۱۵۰ نفر رسیده است. ما در پایان اسفند ۱۴۰۱ هیچ گونه بدهی کارگری از جمله عیدی و حقوق نداشتیم و تمام معوقات مزدی کارگران پرداخت شده بود.


بیشتر بخوانید:مالیات کدام کسب و کارها صفر می شود؟


عاملی با بیان اینکه در حال حاضر تولید در مجموعه جریان دارد؛ اضافه کرد: در حال ترخیصِ سه خط تولید جدید برای ساختِ کنتورهای هوشمندِ تک فاز، سه فاز و تک فاز ریلی هستیم و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده این خطوط تولیدِ جدید به بهره برداری برسد. این خطوط تولید برای اولین بار در خاورمیانه به صورت تمام اتوماتیک و رباتیک است. چهارمین خط تولید  کنتورهای هوشمند ساکت تایپ (گرد) نیز تا شهریور ماه سال جاری وارد کشور خواهد شد

او اضافه می‌کند: ما این وعده را می‌دهیم که اگر بتوانیم مطالبات‌مان را از وزارت نیرو وصول کنیم، اشتغال ۱۵۰ نفری را به ۴۰۰ نفر برسانیم. در حال حاضر کنتورسازی نزدیک ۶۰۰ میلیارد تومان بابت پیش پرداخت‌ها و کالاهای فروش رفته از وزارت نیرو طلبکار است که وزارت نیرو می‌گوید نقدینگی برای پرداخت این بدهی ندارد. امیدواریم این وزارتخانه به زودی مطالبات کنتورسازی را بپردازد.

مدیرعامل کنتورسازی تاکید می‌کند: در هر حال حاضر شرکت یک ریال بدهی کارگری ندارد و همه معوقات مزدی کارگران تسویه شده است. تمام مطالبات کارگران طبق قانون پرداخت شده؛ ضمناً کارگران شرکت در مقاطعی مانند ماه رمضان و شب عید، کمک هزینه غیرنقدی دریافت می‌کنند.

عاملی با تاکید بر اینکه کنتورسازی به چرخه تولید بازگشته و در مسیر رونق تولید قرار دارد؛ می‌گوید: امیدواریم گزارش حسابرسی در خصوصِ صورت‌های مالی شرکت از ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ در ماه جاری آماده و به سازمان بورس ارسال شود تا بعد از هفت سال توقف، دوباره نماد کنتورسازی به بورس بازگردد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + بیست =

پراپ تریدینگ

کمان