شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 68803

دعوای پیکه و شکیرا به کجا رسید؟

دعوای پیکه و شکیرا به کجا رسید؟
دعوای پیکه و شکیرا ادامه دارد و این بار پیکه با سوار شدن به ماشین توینگو جواب همسر سابقش را داد.اما در نهایت دعوای پیکه و شکیرا به کجا رسید؟

به گزارش شهر بورس، بعد از جدایی غیرمنتظره پیکه، بازیکن سابق بارسلونا و شکیرا خواننده کلمبیایی این دو با اقداماتی عجیب به یکدیگر پاسخ دادند و همچنان دعوای پیکه و شکیرا ادامه دارد.

همچنین شکیرا در این آهنگ خطاب به پیکه گفته است: «تو یه ساعت رولکس رو با یک کاسیو عوض کردی.» کمپانی کاسیو در جواب گفته است: «شکیرا ممکنه ما رولکس نباشیم اما مشتریان ما به ما وفادار هستند. در ضمن عمر باتری ساعت‌هامون بیشتر از رابطه تو با پیکه‌ست!»

همچنین پیکه با برند کاسیو برای تبلیغات به توافق رسیده است.

 

دعوای پیکه و شکیرا به کجا رسید؟

متن آهنگ شکیرا برای پیکه

متاسفم که قبلاً هواپیمای دیگری گرفته ام / من اینجا برنمی گردم / من دیگر ناامیدی نمی خواهم. / صحبت از قهرمان شدن زیاد است و زمانی که به تو نیاز داشتم / تو بدترین نسخه خودت را به من دادی / متاسفم عزیزم / باید زودتر آن گربه را بیرون می‌کشیدم / گرگی مثل من برای تازه کارها نیست

گرگی مثل من برای آدم هایی مثل تو نیست / من از لیگ شما خارج بودم / به همین دلیل است که شما با کسی مانند خود هستید / این برای این است که شما متزلزل شوید / جویدن و بلعیدن، قورت دادن و جویدن / من با تو برنمی گردم

نه اگر گریه کنی، نه حتی اگر به من التماس کنی / واضح است که اگر از شما انتقاد کنند تقصیر من نیست / من فقط موسیقی می سازم، ببخشید اگر شما را آلوده کرد / تو مرا به عنوان همسایه نزد مادرت گذاشتی / مطبوعات در خانه من، و یک بدهی در خدمات درآمد

فکر کردی به من صدمه میزنی اما قوی ترم کردی / زنان دیگر گریه نمی کنند، زنان حقوق می گیرند / او نام یک فرد خوب را دارد / واضح است که آنطور که به نظر می رسد نیست / او نام یک فرد خوب را دارد / واضح است که او دقیقاً مانند شماست

برای پسرهایی مثل شما / من از لیگ شما خارج بودم / به همین دلیل است که شما با کسی مانند خودتان هستید / مرز باریکی بین عشق و نفرت وجود دارد / او را برنگردان، به من اعتماد کن / بدون احساسات سخت عزیزم / برای شما آرزوی موفقت دارم

با به اصطلاح جایگزین من / من حتی نمی دانم چه اتفاقی افتاده است / آنقدر عجیب رفتار می کنی که حتی نمی شناسمت / من ارزش دو تا ۲۲ ساله را دارم / شما با یک فراری با یک Twingo معامله کردید / شما در یک رولکس با یک کاسیو معامله کردید / همه شما کار کرده اید، سرعت خود را کم کنید / زمان زیادی در باشگاه / اما شاید کمی هم مغز خود را تمرین دهید / عکس هر جا میرم / من اینجا احساس گروگان می کنم / اما همه چیز خوب است

تا فردا میتونم بیرون / و اگر می خواهید او را هم به خانه منتقل کنید مهمان من باشید / او نام یک فرد خوب را دارد

واضح است که آنطور که به نظر می رسد نیست / کلارا… نام یک فرد خوب / گرگی مثل من برای آدم هایی مثل تو نیست

برای پسرهایی مثل شما / من از لیگ شما خارج بودم / به همین دلیل است که شما با کسی مانند خود هستید

با این حساب می‌توان حدس زد همچنان دعوای پیکه و شکیرا ادامه دارد و در آینده هم ادامه خواهد داشت.

درآمد شگفت‌انگیز شکیرا از دعوا با پیکه

آهنگ جدید شکیرا که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشته خیلی زود توانسته به موفقیت برسد و بازدیدی فوق‌العاده در فضای مجازی کسب کرده است. این ترانه جنجالی از زمان انتشار خود در هفته گذشته موفق شده ۱۲۲ میلیون استریم کسب کند.

برنامه صبحگاهی «Telecinco El Programa de Ana Rosa» به تازگی میزان درآمد خواننده کلمبیایی از این آهنگ را مورد بررسی قرار داده است. همانطور که آنها گزارش دادند، شکیرا ۵۱۲۰۰۰ دلار از یوتیوب، ۵۰۰۰۰۰ دلار از آمازون، ۳۶۰۰۰۰ دلار از Spotify و ۱۲۰۰۰۰۰ دلار از اپل کسب کرده است.

این برنامه تلویزیونی اسپانیایی همچنین فاش کرد که شکیرا در مجموع از سه آهنگ آخرش که همگی پس از جدایی او از پیکه منتشر شده توانسته چقدر پول به دست بیاورد.

آهنگ «Te felicito» که در آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد، بیش از ۴۴۵۰۰۰ میلیون استریم دارد که حدود ۱۰ میلیون دلار درآمد داشته است. هم‌چنین ترانه «Monotonia» با حضور Ozuna دو ماه پیش منتشر شد و ۱۶۶ میلیون استریم دارد که یعنی او ۳,۵۵۴,۰۰۰ دلار درآمد داشته است.

تخمین زده شده که شکیرا از ترانه هایی که در آنها به پیکه اشاره می کند، حدود ۱۵ میلیون دلار درآمد داشته است.

در طرف مقابل اما پیکه هم با رنو و کاسیو، دو برندی که در جدیدترین آهنگ شکیرا از آنها نام برده شده، قرارداد حمایت مالی امضا کرده است. در واقع به نظر می‌رسد که هم این خواننده و هم فوتبالیست سابق به دنبال کسب درآمد هرچه بیشتر در طول این جدایی هستند.

نتیجه دعوا با شکیرا: کاسیو، پیکه را تهدید کرد!

درگیری پیکه و شکیرا در چند روز اخیر بار دیگر بالا گرفته و اظهارات بسیاری از سوی این دو نفر مطرح شده که توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
این زوج معروف و مطرح در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۲ به صورت جدی به مشکل خوردند و تصمیم گرفتند پس از سال‌ها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شوند.

دلیل اصلی درگیری این دو نفر خیانت پیکه و ارتباط او با یکی از کارمندهای شرکتش بود. همین باعث شد شکیرا چند روز قبل آهنگی منتشر کند و در آن به این موضوع کنایه بزند. او مدعی شده بود که پیکه ساعت رولکس را با کاسیو و خودروی فراری را با تویینگو عوض کرده است.

دعوای پیکه و شکیرا به کجا رسید؟

این اتفاق باعث شد که پیکه در تلاش برای تلافی باشد. او چند روز بعد با خودروی تویینگو به محل برگزاری کینگز لیگ رفت و همچنین ساعت کاسیو به دست کرده و مدعی شد که این شرکت قرار است حامی مالی این لیگ که با حمایت او و سرخیو آگوئرو برگزار می‌شود را قبول کند.

حالا شرکت کاسیو با انتشار بیانیه‌ای این موضوع را به طور کامل رد کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده:« تا به حال هیچ توافقی برای حمایت مالی گفته شده صورت نگرفته و تمایلی هم برای انجام آن وجود ندارد. ما به صورت علنی از جرارد پیکه می‌خواهیم که از استفاده بدون اجازه از نام برند ما خودداری کند و دست از مطرح کردن اظهاراتی که به سود ما نیست بردارد، در غیر این صورت مجبور هستیم اقدامی قانونی علیه او انجام دهیم.»

تصویر جنجالی شکیرا بعد از جدایی از پیکه

در تیر ماه سال جاری رسانه‌های مختلف اسپانیایی گزارش دادند که این خواننده کلمبیایی در تعطیلات به سر می‌برده و به همراه دو پسرش ساشا و میلان از آفتاب، شن و دریا لذت می‌برد، و حتی به موج‌سواری هم رفته است. و درست همان جا بود که مرد مرموز ظاهر شد و پاپاراتزی‌ها موفق شدند شکیرا را در حال تمرین موج‌سواری به تصویر بکشند.

دعوای پیکه و شکیرا به کجا رسید؟

آیا این مرد مرموز پارتنر جدید شکیرا است؟

اگرچه این عکس‌ها سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده‌اند، برخی مدعی هستند که مرد مرموز در واقع معلم موج‌سواری شکیرا است و به او آموزش می‌دهد. آنچه مشخص است این است که خواننده کلمبیایی سعی دارد از ضربه سنگینی که با جدایی از پدر دو فرزندش متحمل شد، بگذرد.

میامی می‌تواند مقصد جدیدش باشد

مطبوعات اسپانیایی فاش کرده‌اند که ممکن است شکیرا در چند روز آینده اسپانیا را به همراه دو فرزندش ترک کرده و به میامی و عمارت مجللش برود و زندگی جدیدی را در آنجا آغاز کند. خانه مجلل شکیرا در آمریکا ۲۰۰۰ مترمربع وسعت دارد، دوطبقه است و دارای شش اتاق خواب، هفت حمام مجهز، یک سالن بدنسازی و یک اتاق بازی است. عمارت در منطقه «نورت‌بِی درایو» واقع شده، جایی که افراد مشهوری مانند ریکی مارتین، مت دیمون و جنیفر لوپز هم در آنجا خانه دارند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + سیزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان