شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کد خبر : 5250

دستگیری کلاه بردار میلیاردی بورس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان درباره دستگیری کلاه بردار میلیاردی بورس گفت: متهم هنگام واریز پول برای خرید سهام در بورس، به درگاه جعلی هدایت شده و هنگام وارد کردن شماره حساب و دیگر مشخصات مورد نیاز، اطلاعاتش به سرقت می‌ رود. سرهنگ سرخوش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان درباره دستگیری کلاه بردار میلیاردی بورس گفت: متهم هنگام واریز پول برای خرید سهام در بورس، به درگاه جعلی هدایت شده و هنگام وارد کردن شماره حساب و دیگر مشخصات مورد نیاز، اطلاعاتش به سرقت می‌ رود.

سرهنگ سرخوش نهاد افزود: این کلاه بردار میلیاردی بورس اقدام به جابجایی ۱۰۰ میلیون تومان از حساب مالباخته کرده بود که کارشناسان پلیس فتا با پیگیری های فنی و تخصصی، متهم ۱۸ ساله را در یکی از استان‌ ها شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید:
پیش گشایش بورس امروز
خیر و شر دلار گران برای بورس
روز خونین بورس تهران

وی در ادامه اظهار داشت: توصیه می‌ شود متقاضیان فعالیت در بورس از مجاری قانونی، کارگزاری و سایت معتبر وارد شوند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت: افرادی که قصد پرداخت های اینترنتی دارند پس از ورود به صفحه پرداخت، یک بار به صورت آزمایشی از صفحه خارج شده و مجدد وارد شوند و در صورت تغییر نیافتن حروف و اعداد تصاویر امنیتی که به منظور بررسی ربات نبودن در درگاه بانکی پیش بینی شده است، از ادامه عملیات خودداری کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =

پراپ تریدینگ

کمان