شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 13205

دستور رئیس قوه قضائیه به بزرگترین بانک بورس برای احیای شرکت قندی

به گزارش شهر بورس، ابراهیم رئیسی در سفر به استان کهگیلویه و بویر احمد و بازدید از کارخانه قند یاسوج که در پی واگذاری‌ های غیر اصولی تعطیل شده بود، گفت: تعطیلی این کارخانه بعد از 5 سال قابل توجیه نیست و با ابطال واگذاری و شکسته شدن پلمب، استانداری و مجموعه مسئولان باید همکاری

به گزارش شهر بورس، ابراهیم رئیسی در سفر به استان کهگیلویه و بویر احمد و بازدید از کارخانه قند یاسوج که در پی واگذاری‌ های غیر اصولی تعطیل شده بود، گفت: تعطیلی این کارخانه بعد از 5 سال قابل توجیه نیست و با ابطال واگذاری و شکسته شدن پلمب، استانداری و مجموعه مسئولان باید همکاری کنند تا هرچه سریعتر این کارخانه راه اندازی شود.

وی افزود: کارخانه قند یاسوج ظرفیت ایجاد اشتغال تا هزار نفر را دارد و تعطیلی با 42 هکتار زمین، منازل مسکونی و تجهیزات مدرن تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست است. باید با همت بانک تجارت برای راه اندازی کارخانه تلاش شود تا این سرمایه و ثروت ملی هرچه سریعتر به چرخه تولید و اشتغال برگردد.

رئیسی ادامه داد: بهترین ظرفیت برای راه اندازی مجدد این کارخانه استفاده از اعتبارات بانکی که از بانک‌ها درخواست می شود برای ایجاد اشتغال و تولید و راه اندازی مجدد تلاش کنند.

منبع: بورس پرس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پراپ تریدینگ

کمان