شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 74995

حقوق نجومی مدیرعامل یک شرکت خودروسازی

حقوق نجومی مدیرعامل یک شرکت خودروسازی
حقوق نجومی مدیرعامل یک شرکت خودروسازی که ماهانه مبلغ 200 میلیون تومان است این روزها در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است.

به گزارش شهر بورس، حقوق نجومی مدیرعامل یک شرکت خودروسازی این روزها در فضای مجازی خبرساز شده و رسانه‌ها از حقوق 200 میلیونی این مدیرعامل خبر می‌دهند.

این وضعیت در حالی ست که براساس گزارشات ارسالی همین شرکت خودروسازی به سازمان بورس درج شده در سایت کدال؛ این شرکت خودروسازِ دولتی دارای زیان های انباشته هزاران میلیارد تومانی است.

اطلاعاتی که نیروهای دلسوز و وطن پرست در اختیار ما قرار داده اند نشان می دهد که حقوق مدیرعامل این شرکت خودروسازی حدود دو میلیارد ریال (۲۰۰ میلیون تومان) در ماه است.

رئیس دفتر مدیرعامل این شرکت خودروساز نیز ماهانه حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۱۵۰ میلیون تومان) در ماه حقوق اَش است.این وضعیت در حالی ست که نامبردگان علاوه بر حقوق های فوق نجومی ای که از کیسه ی بیت المال در این شرکت خودروسازی برای خود بُریده اند؛ خود را “لایقِ” مزایای خاص دیگری نیز دانسته اند…

“طنزِ تلخ و گزنده ماجرا” اینجاست که مدیرعاملِ این شرکت خودروسازی در شوهای تبلیغاتی اَش؛ “کاهش هزینه ها” را از مهمترین دستاوردهای خود در مدیریتِ این شرکت خودروسازی عنوان کرده است!


بیشتر بخوانید: وام 200 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن


ذکر این نکته ضروری ست که پیش از مدیرعامل شدنِ این فرد در این شرکتِ دولتی خودروسازی؛ سطحِ حقوق های مدیران ارشد در این شرکت به این میزان و در این حد “نبوده” است، اما در دوره ی مدیرعاملیِ نامبرده به این رقم های “نجومی و باورنکردنی” افزایش یافته است…

در چُنین شرایطی از سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی کشور درخواست می شود برای صیانت از اموالِ مردم و بیت المال بررسی کنند که در این شرکت خودروسازی تحتِ مدیریتِ این فرد چه می گذرد…

مطمئنا با چِنین “بریز و بپاش هایی” از کیسه ی بیت المال انتظاراتِ مردم و مقاماتِ ارشد کشور، برای افزایش “کیفیتِ خودرو” و کنترل و تثبیتِ قیمت محصولات این شرکت خودروسازی تحقق نخواهد یافت.

نامبردگان با حقوق های ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانیِ خود؛ “رکوردِ” حقوق های نجومی را شکسته اند و باید نام شان در کتاب جهانی ثبت رکوردها (گینس) ثبت شود!

منبع: اقتصاد سلام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 5 =

کامبیز دوشنبه , 1 اسفند 1401 - 12:56

بنظر میرسد چون اکثر مسئولان و بخصوص نهادهای نظارتی خودشان نیز چنین رانتخواری و دزدی میکنند پس نیاز به رسیدگی نمی بینند.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان