شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 7802

مدیر نظارت بر بورس‌ها:

فروشنده‌های هفته گذشته «شستا» امروز خریدار بودند

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محسن خدابخش درباره عملکرد امروز حقوقی‌ها در حمایت از بازار سهام گفت: معاملات روز جاری هر چند با نوسان همراه بود اما آمار جالبی را ثبت کرد که نشان از ارزندگی سهام اکثر شرکت‌ها دارد؛ به طوری که بیش از 36 هزار میلیارد تومان (شامل 24.2 و 11.8 هزار

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محسن خدابخش درباره عملکرد امروز حقوقی‌ها در حمایت از بازار سهام گفت: معاملات روز جاری هر چند با نوسان همراه بود اما آمار جالبی را ثبت کرد که نشان از ارزندگی سهام اکثر شرکت‌ها دارد؛ به طوری که بیش از 36 هزار میلیارد تومان (شامل 24.2 و 11.8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس) داد و ستد شد.

وی ادامه داد: در میانه معاملات، برخی فعالان حقوقی و حقیقی با این باور که بازار کشش عرضه ها را دارد، دست به فروش سهام زدند اما با اقداماتی، زمینه ادامه عرضه مازاد گرفته و این گروه متوجه واقعیت فعلی بازار شدند.

بیشتر بخوانید:
فشار فروش دست از سر بورس برنمی‌دارد/ رکورد ارزش معاملات شکست
پیش گشایش بورس دوشنبه
خروج پول سمی از بورس!

مدیر نظارت بر بورس‌ها درباره عملکرد حقوقی شستا در چهارشنبه هفته گذشته و شایعه ادامه فروش در روز جاری هم به بورس پرس توضیح داد: چنین موضوعی صحت ندارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد همان حقوقی‌ها به همراه چند حقوقی دیگر، امروز اقدام به خرید سهام شستا کردند. به طوری که 26 درصد معادل 14.9 میلیون سهم از 556 میلیون سهم معامله شده مربوط به حقوقی‌هاست.

خدابخش با اشاره به ادامه حمایت حقوقی ها از بازار و مدیریت رفتار، خاطرنشان کرد: همه فعالان حقوقی از جمله بانک ها، شرکت های سرمایه گذاری و تامین سرمایه و … در کمک به ایجاد تعادل بازار فعال و آماده اند تا در صورت لزوم در جلسات هماهنگی حضور داشته باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − هشت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان