شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 12492

حاشیه‌های امروز بورس ۷ بهمن ۹۹ / فشار عرضه به نمادهای پالایشی هم رسید

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۱٫۷ درصدی مجددا در روند نزولی قرار گرفت و به سطح یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۵ واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز ۱٫۳ درصد دیگر افت کرد. در جریان معاملات امروز که با سبزپوشی و معاملات

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۱٫۷ درصدی مجددا در روند نزولی قرار گرفت و به سطح یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۵ واحدی رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز ۱٫۳ درصد دیگر افت کرد.

در جریان معاملات امروز که با سبزپوشی و معاملات مثبت گروه بانکی و پالایشی آغاز شد ولی در نهایت به سرخپوشی این دو گروه نیز انجامید، سه نماد فارس، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل داشتند.

امروز همچنین ارزش معاملات بورس بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان بود که دارا یکم، پالایش و شپنا پرمعامله‌ترین نمادهای بورس بودند.

همچنین در میان گروه‌های بازار نیز سه گروه فراورده‌های نفتی، خودرو و فلزات اساسی بیش از سایر گروه‌ها معامله شدند. فشار عرضه در معاملات امروز به حدی زیاد بود که گروه‌ پالایشی نیز بعد از ۴ روز معامله در سقف قیمتی در دقایق پایانی وارد محدوده منفی شدند.

امروز همچنین قرار است در جلسه شورای عالی بورس در خصوص رئیس جدید بورس تصمیم‌گیری شود، موضوعی که یکی از دلایل افزایش فشار عرضه بوده است.

منبع: تجارت‌نیوز

 

بیشتر بخوانید:
سرنوشت بورس پس از انتصاب رییس جدید/ چه اتفاقاتی در راه است؟

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان