شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد خبر : 12405

حاشیه‌های امروز بورس ۴ بهمن ۹۹

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با بیش از ۳ درصد رشد به سطح یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحدی رسید. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱٫۶۷ درصدی را تجربه کرد. در معاملات امروز بازار سهام سه نماد پارسان، فولاد و فملی

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با بیش از ۳ درصد رشد به سطح یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحدی رسید. این در حالی است که شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱٫۶۷ درصدی را تجربه کرد.

در معاملات امروز بازار سهام سه نماد پارسان، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص کل داشتند و نماد فارس نیز به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت الف در خصوص شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس متوقف شد.

امروز همچنین دو صندوق ETF دولتی دارا یکم و پالایشی یکم با صف خرید به کار خود پایان دادند. با وجود افزایش تقاضا در اکثر نمادهای بزرگ و شاحص‌ساز، فروشندگان این نمادها کمتر از روزهای قبل بودند.

نکته قابل توجه دیگر امروز میزان معاملات در گروه مواد غذایی بود که باعث شد این گروه امروز بعد از گروه شیمیایی و خودرو سومین گروه پرمعامله امروز باشند. معاملات منفی در اکثر نمادهای این گروه موجب شد تا بسیاری از معامله‌گران فرصت را برای خرید این نمادها غنیمت بشمرند.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید: 
دارا دوم فعلا عرضه نمی‌شود
روحانی: واکسیناسیون از بهمن ماه در کشور آغاز می‌شود

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان