شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 12050

حاشیه‌های امروز بورس ۲۱ دی ۹۹

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۱٫۶ درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد. در معاملات امروز که با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود، شاخص کل هم‌وزن نیز ۱٫۵ درصد رشد کرد. در

به گزارش شهر بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۱٫۶ درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد. در معاملات امروز که با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود، شاخص کل هم‌وزن نیز ۱٫۵ درصد رشد کرد.

در معاملات امروز که با بازپس‌گیری کانال ۱٫۳ میلیون واحدی شاخص همراه بود، سه نماد فولاد، شستا و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و معاملات منفی فارس نیز نتوانست مانع از رشد امروز شاخص کل شود.

در پایان معاملات امروز، ارزش کل معاملات ۱۱ هزار میلیارد تومان بود و ارزش معاملات فرابورس نیز از مرز ۵ هزار میلیارد تومان گذشت.

امروز همانند روز گذشته، سه گروه خودرو، فلزات اساسی و فراورده‌های نفتی لیدرهای بازار بودند و صندوق‌ها فردا و کمند نیز بیش از سایر نمادهای بورسی معامله شدند. در بازار فرابورس نیز سه نماد سمگا، گکوثر و فزرین بیش از سایر نمادها معامله شدند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که بازار با شوک‌های مثبت و منفی متعددی همراه بود و نمادهای شاخص‌ساز بارها با از دست دادن صف‌های خرید خود مواجه شدند.

منبع: تجارت‌نیوز

بیشتر بخوانید: از مداخلات غیرکارشناسی در بورس باید پرهیز شود

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان