شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 76484

یک قدم هم از حق بخش خصوصی عقب نمی‌نشینیم

جمشید برزگر: عملکرد اتاق تبریز در دوران کرونا درخشان بود

جمشید برزگر: عملکرد اتاق تبریز در دوران کرونا درخشان بود
جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان گفت: عملکرد اتاق تبریز در دوران کرونا درخشان بود و در اقدامات مختلف حمایتی سنگ تمام گذاشت.

به گزارش شهر بورس، جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان در نشست بزرگ ائتلاف «اتاقی برای همه» به تجلیل از فعالیت‌های یونس ژائله پرداخت و اظهار داشت: آقای ژائله به عنوان صادرکننده ملی برای بالای ۱۸ هزار نفر در سطح آذربایجان اشتغالزایی کرده است.

جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان: عملکرد اتاق تبریز در دوران کرونا درخشان بود

وی با اشاره به فعالیت‌های اتاق بازرگانی در دوران کرونا، خاطرنشان کرد: بزرگ ترین وظیفه اتاق، مسئولیت اجتماعی است که اتاق تبریز در دوران کرونا یکی از درخشان ترین برنامه های خود را برگزار کرد و اقدامات مختلف حمایتی سنگ تمام گذاشت، هیچ کدام از تشکل‌ها وظیفه اجتماعی خود را فراموش نکرده و نخواهند کرد.

این عضو ائتلاف «اتاقی برای همه» در واکنش به خواسته تاسیس اتاق بناب، گفت: اگر عضویت اعضا به حدنصاب برسد، بر اساس قانون نمی‌توانیم جلوی تاسیس اتاق بناب را بگیریم. از افتتاح این اتاق استقبال می‌کنیم و در دوره دهم اگر اعضای اتاق بناب به حدنصاب برسد، نسبت به راه اندازی آن اقدام می‌کنیم

برزگر فعال حوزه حوزه تولید مسکن و ساختمان ادامه داد: وظیفه اتاق مشاوره به سه قوه است. اعضای هیئت نمایندگان باید با شهامت و با شجاعت در گفتار و حمایت از حقوق مشروع اعضای اتاق به بخش خصوصی کمک کنند.

یک قدم هم از حق بخش خصوصی عقب نمی‌نشینیم

وی درباره موانع کسب و کارها گفت: مشکلات ما از طرف قانون گذاران است. در این شرایط کدام تولیدکننده، صادرکننده و واردکننده می‌تواند کار کند؟

این عضو ائتلاف اتاقی برای همه تاکید کرد: ما یک قدم هم از حق بخش خصوصی عقب نمی‌نشینیم. اعضای این ائتلاف حتی سر سوزنی به رانت متصل نیستند و مطالبه‌گرانه برای حل مشکلات بخش خصوصی تلاش خواهند کرد.

جمشید برزگر اظهار کرد: ائتلاف بزرگ تشکل‌ها برای این است که مطالبات را با شفافیت بیان کنند. ما در اتاق تبریز به افرادی نیاز داریم که بدون واهمه از این مشکلات سخن بگویند.

جمشید برزگر مدیرعامل شرکت بتن کاوه آذربایجان گفت: پرسشگری و مطالبه‌گری و اتاقی بدون اختلاف در پی اتحاد و وحدت ایجاد می‌شود. بخش خصوصی خسته است، چون تنها این بخش است که در مقابل این اقتصاد متزلزل دوام آورده و اتاق تبریز نیازمند نمایندگان توانمند است که مشکلات این بخش را بدون لکنت بیان کند.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =

پراپ تریدینگ

کمان