شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر : 75740

جزئیات بازداشت سرباز مرزبان ایرانی توسط طالبان

جزئیات بازداشت سرباز مرزبان ایرانی توسط طالبان
در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، توسط یک منبع آگاه اعلام شد.

به گزارش شهر بورس، در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت سرباز ایرانی مرزبانی توسط نیروهای مرزبانی طالبان، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد:

یک خودروی حامل کالای قاچاق در مرز جمهوری اسلامی ایران متوقف گردید و نیروهای مرزبانی با سوار شدن به خودرو در حال بازرسی آن بوده که راننده این خودرو اقدام به فرار به سمت کشور مرزهای کشور افغانستان می‌کند و نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز در خود‌رو‌حضور داشته است.
نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به توجه به اصل رعایت حسن همجواری و در همکاری با نیروهای مرزبانی افغانستان از تیراندازی به سمت خودروی حامل کالای قاچاق ممانعت به عمل می‌آورند و نیروهای مرزی کشور افغانستان اقدام به توقیف خودرو‌ و بازداشت سرنشینان آن می‌کنند که یکی‌ از آنها نیروی مرزبانی کشورمان بوده است.
در ادامه پس از گفت‌وگوهای صورت گرفته بین مرزبانان دو کشور ایران و افغانستان، سوءتفاهم برطرف و مرزبان ایرانی پس از ساعتی از دست نیروهای طالبان آزاد شد.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

پراپ تریدینگ

کمان