شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
کد خبر : 79289

توزیع گوشت تنظیم بازار در بین قصابان امین از 24 فروردین

توزیع گوشت تنظیم بازار در بین قصابان امین از 24 فروردین
مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز از توزیع گوشت تنظیم بازار در بین قصابان امین، تعاونی‌های مصرف خبر داد.

به گزارش شهر بورس، کریم قدرتی امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز برابر هماهنگی های انجام شده با امور پشتیبانی دام جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، گوشت‌های گرم گوسفندی نر بره وارداتی از طریق سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز در بین قصابان امین و قصابی های تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت مقرر برای عرضه گوشت به شهروندان ۲۴۸ هزار تومان از قرار هر کیلو اعلام شده است، افزود: گوشت توزیعی بصورت مخلوط و بدون دنبه بوده و همه آنها دارای شناسنامه الصاقی سازمان است.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز از شهروندان درخواست کرد تا گوشت قرمز اعلام شده را از طریق قصابان امین و تعاونی‌های مصرف و یا از طریق فروشگاه‌های خود سازمان کشتارگاه و با قیمت اعلام شده تهیه کنند.


قیمت انواع گوشت قرمز داخلی و وارداتی اعلام شد


به گفته وی، شهروندان در صورت مشاهده موارد تخلف، می‌توانند شکایات خود را به بازرسی سازمان به شماره تماس ۰۹۳۸۱۴۹۰۰۶۱ و یا سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

قدرتی همچنین از فعالیت هشت اکیپ بازرسی مشترک سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز و سازمان جهاد کشاورزی استان جهت نظارت کامل بر نحوه توزیع گوشت قرمز خبر داد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه شهرداری تبریز آغاز عرضه گوشت قرمز را از فردا (۲۴ فروردین) اعلام کرد و گفت: این اقدام در راستای تنظیم قیمت بازار انجام شده و طی هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − چهار =

پراپ تریدینگ

کمان