شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
کد خبر : 9079

تشکیل کارگروه وزارت راه و بانک مرکزی برای تهیه بسته مالی تولید مسکن

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، «محمود محمودزاده» به مصوبات جلسه هفتم مهر شورای عالی مسکن اشاره کرد و افزود: پیشبرد پروژه‌ های طرح اقدام ملی مسکن در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت. وی ادامه داد: مقرر شد شهرداری‌های کشور برای تسریع در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن همراهی کنند و  ابتدا پیش پروانه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، «محمود محمودزاده» به مصوبات جلسه هفتم مهر شورای عالی مسکن اشاره کرد و افزود: پیشبرد پروژه‌ های طرح اقدام ملی مسکن در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: مقرر شد شهرداری‌های کشور برای تسریع در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن همراهی کنند و  ابتدا پیش پروانه صادر کرده و متعاقب آن پروانه اصلی ساختمان صادر شود تا در این فاصله کارهای قانونی مسکن ملی انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: براساس تصویب این شورا کار گروه مشترکی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی تشکیل و ظرف یک ماه بسته مالی برای طرح های تولید مسکن تهیه و به شورای عالی مسکن ارایه می شود.

محمودزاده، دیگر موضوع مصوب در شورای عالی مسکن را موضوع تامین مصالح اصلی ساختمان توسط وزارت صمت و نحوه واگذاری اراضی وزارت راه و شهرسازی به طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی که وزارت راه و شهرسازی زمین در اختیار دارد، بین کرد.

بیشتر بخوانید؛
واکنش مردم به افزایش قیمت ارز/ آیا دلار حباب قیمتی دارد؟

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 15 =

پراپ تریدینگ

کمان