شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
کد خبر : 3525

کاهش فشار عرضه در مرحله پیش‌گشایش بورس دوشنبه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه، تشکیل صف‌های خرید سنگین در بسیاری از نمادها و از بین رفتن صف‌های فروش حاکی از آن است که به نظر می‎رسد بازار پس اصلاح روز گذشته مجددا در مسیر صعود قرار بگیرد. در فرایند سفارش‌گذاری امروز، نمادهای وبصادر، خساپا و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، در مرحله پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه، تشکیل صف‌های خرید سنگین در بسیاری از نمادها و از بین رفتن صف‌های فروش حاکی از آن است که به نظر می‎رسد بازار پس اصلاح روز گذشته مجددا در مسیر صعود قرار بگیرد.

در فرایند سفارش‌گذاری امروز، نمادهای وبصادر، خساپا و خودرو بیشترین متقاضی خرید را به خود اختصاص داده‌اند و در طرف عرضه نیز خصدرا و خریختح با صف فروش میلیونی مواجه هستند. با این حال از جو حاکم بر بازار اینگونه بر می‌آید که بورس احتمالا امروز شروعی سبز داشته باشد.

معاملات بورس امروز و تشکیل صف‌های خرید سنگین در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که روز گذشته شاخص کل پس از چند روز صعود متوالی با افتی ۴۴۸۱ واحدی مواجه شد ولی انتظار می‌رود با توجه به کاهش فشار عرضه در دقایق پایانی معاملات دیروز، امروز بورس بازدهی مثبتی داشته باشد. این در حالی است که بر اساس اعلام یکی از کارشناسان بورسی، انتظار بر این است که امرز شاهد بازاری نسبتا متعادل باشیم و احتمالا تعداد نمادهای مثبت نیز در جریان معاملات فردا بیشتر خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

پیش گشایش بورس در آخرین روز هفته/ بازگشت بازار با خبر عرضه دارا دوم

عرضه قطره چکانی فولاد موجب نابسامانی بازار شده است

وزیر اقتصاد: مردم تاخیر در واریز پول سهام عدالت را به وزارت اقتصاد اطلاع دهند

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 5 =

پراپ تریدینگ

کمان