شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 70614

تشکیل ستاد بحران در شهرداری و ارسال کمک های مردمی به هموطنان زلزله زده خوی

تشکیل ستاد بحران در شهرداری و ارسال کمک های مردمی به هموطنان زلزله زده خوی
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از تشکیل ستاد بحران در شهرداری و ارسال کمک‌های مردمی به هموطنان زلزله‌زده خوی خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از شهریار، محبوب تیزپاز در حاشیه ارسال محموله کمک های شورا و شهرداری تبریز به مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در شهرستان خوی، حسب دستور شهردار و شورای اسلامی شهر تبریز ستاد  بحران سریعا در شهرداری تبریز تشکیل یافته و با همکاری مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه جمع آوری اقلام ضروی برای هموطنان خوی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در وهله نخست از ارسال کمک های مردمی دستگاه پخت نان سیار سریعا به خوی ارسال شد، افزود: سرویس بهداشتی سیار از دیگر تجهیزات ارسالی شهرداری تبریز به مناطق زلزله زده است که در کنار آن اقلام ضروری دیگر مانند پتو، بخاری برقی و آب معدنی به صورت مداوم در حال ارسال هستند.


بیشتربخوانید: اقدام فوری بازار سرمایه برای کمک به هم‌وطنان‌مان در خوی


تیزپاز با اشاره به اینکه از فرماندهی تیم قرارگاه سازندگی شهید متوسلیان دعوت کرده‌ایم تا با بسترسازی برای احداث خانه‌های مسکونی کمک رسانی به نحو احسن انجام شود، تصریح کرد: این قرارگاه به ساخت مسکن با قالب‌های ماندگار در بتن و مجهز تکنولوژی‌های نوین اقدام می‌کند، به طوری که در طول ۲۵ روز مساکن را  تجهیز و تحویل می‌دهند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز ادامه داد: با دعوت شهرداری تبریز، نیروهای قرارگاه شهید متوسلیان در شهرستان خوی مستقر شده و در حال بررسی اولیه و بسترسازی برای ساخت خانه برای هم‌وطنان آسیب دیده در این زلزله هستند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + هفده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان